Gå til innhold

Giftet meg idag! var det så lurt...

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars desperate deg :p. Her er noen tips: Du har en skala som heter atractivness. Denne kan du forbedre ved hjelp av å få deg ny hårsveis, et stilig skjegg eller noen prangende tattoveringer. Så har du scariness. Denne er ikke så viktig, bare den ikke er på 100 slik som hos meg. Jeg må faktisk ta av meg alle de sorte satanklærene mine før noen tør å snakke med meg. Hvis du er pen vil et lite hjerte vise seg over hodene til de som er intresserte. (også menn o.0) Da må du flexe musklene dine, bruke flirt-uttrykket og snakke med de. Det kan også lønne seg og gi de gaver. Til slutt blir hjertet stort og får en grønn kant rundt seg. Da er vedkommende forelsket i deg. Da kjøper du en giftering og gir til han/hun. Så må du ha et hus å bo i (kjøpe eller drepe en eier). Så får du spørsmål om du vil gifte deg (ja/nei). Så bor dere sammen. Flørt og snakk litt mer med dama/mannen og vedkommende vil si ting som "ooo, I'm so tired" :p. Da får du spørsmålet: Do you want to go to bed with your wife? (ja/nei).

Nye snakkeevner får du ved å bli mer ond/god samt å gjøre oppdrag og bli mer kjent.

Lenke til kommentar

jeg har hatt bursdag edda bædda :p hehe er fable rått eller? hørt mye fett om det, men slåss du mot orker/monstre eller mennesker jeg synes det er litt kjedelig og gå og drepe monstre jeg fram for alt (sellom jeg kommer til og pule og sånn hele tia :p)jeg synes det er gøyere og drepe mennesker.

mvh Robin

Lenke til kommentar

Likte veldig godt fable :) Holder fortsatt på, men etter alle reviews osv jeg har lest, hadde jeg håpet på mer snakke kunskaper :p

For øyeblikket er det liksom bare Hi, "Flirt", "Flex" osv.. Ingen skikkelige samtaler som jeg hadde håpet på..

Lenke til kommentar
(sellom jeg kommer til og pule og sånn hele tia :p)

Denne frasen pleier jeg å spare til Snublefot (TDK..) eller ThompZen, men jeg bruker den her og, for å poengtere hva jeg mener: (Både for værdama og Primator :p)

Gris(er)...

Først og fremst: Fable er et GENIALT spill :D Lenge siden tiden har gått så fort foran Xbox'en :thumbup: Fable er alt jeg forventet, rett og slett et superbt spill! Eneste er at man ikke er ung så lenge ;) Årene fra 1-25 er da vel 1/4 av livet, men i Fable er det borte på 10min og et par cutscenes ;)

Og er det bare meg, eller holder karakteren seg utrolig godt for alderen? Fyren min er 43 (ikke spilt så mye :p), og han ser ikke en dag eldre ut enn 29? :p

Og "værdama".. hvis du håpet å SE virtuell sengekos :ermm: (*klaske deg på hendene*) så bør du finne deg et annet spill :p Skjermen blir svart, og man.. err.. hører en god del ting, bl.a. "Oh, you'r so norty!" (Ja, norty :p) .. men litt høyhopping må man ha for å bevare ekteskapet, så du kommer nok til å gjøre det en god del ganger fortsatt.. :innocent:

btw:

Jeg så topic overskrifta på forsida av Gamer.no, og tenkte: "Herre, hvor tragisk kan folk være egentlig... På selveste bryllypsdagen lager en post på et gamer-forum, og spør om hvorvidt det var lurt å gifte seg?!?."

Ble faktisk lettet når jeg så det hele gjalt et spill....

Meg og.. tenkte skikkelig "herregud" :p Men så kom jeg på Fable, akkurat før siden lasta, og hva var det om? jo, Fable :!:

Edit: bte: Bli mer kjent, og du kan gjøre fler ting.. f.eks Manly Arm Pump.. hehe :p

Endret av eXZire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...