asad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) (Fable) Stod opp midt på natta. Månen skinte og atmosfæren var på topp. Tenkte jeg skulle stikken innom puben og ta meg noen pils. FØr det fikk jeg meg en ny haricut. Noen pils endte opp med mange, og jeg våknet dagen etter, gift og med et nykjøpt hus. Kona sa hvor mye hun elsket meg, så jeg ga henne noen gaver. Så ble det litt sengekos, og når jeg var ferdig noen minutter senere fikk kona sin " Lifes beating" etter å ha blitt sjenket. En drittunge kalte meg "chiken chaser" og det ble en juling på han og. Kona ville skille seg, og leier nå ut huset vårt. Jeg lot ikke dette gå ustraffet , så jeg dengte henne til hus besvimte. På vei til puben igjen ble jeg møtt av vekter, og etter at jeg nektet å betale straffepenger, ble jeg kastet ut fra byen. Det får være det samme, har en kone i en annen by. Kust another day in fable :!: PS: En fyr kom bort til meg og hadde mer enn vennskap i tankene. Gjett om han fikk smake på min vrede. Slåsskampen ble derimot avbrutt av at jeg måtte kaste opp på grunn av all pilsen. :!: Endret 10. oktober 2004 av asad Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 haha :!: Fable er så genialt! Så mye genialt som skjer.... <3 Gifta meg med ei dame i både oakvale og gifta meg med lady grey i den dere andre byen rett ved siden av hero`s guild. Jeg har tatorvert meg med masse "scary tattos", så folk er redde meg, og jeg får ikke folk til å følge etter meg.. slik at jeg kan stikke til dette mørke tempelet og ofre dem Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 haha :!: Fable er så genialt! Så mye genialt som skjer.... <3 Gifta meg med ei dame i både oakvale og gifta meg med lady grey i den dere andre byen rett ved siden av hero`s guild. Jeg har tatorvert meg med masse "scary tattos", så folk er redde meg, og jeg får ikke folk til å følge etter meg.. slik at jeg kan stikke til dette mørke tempelet og ofre dem mørke tempelet? Hvor er det? Folk er redde som søren for meg og :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hørtes brilliant ut! Synd jeg ikke har xbox. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg gjorde også noe aldeles fryktelig morsomt i dag. Jeg valset inn på byens skole og begynte å flexe de store muskelene mine foran den mannlige læreren ( ). Så spurte jeg han om han hadde lyst til å følge etter meg litt. Jammen hadde han ikke det . Så vi tok en liten spasertur ned på kaia. Solen skinte og refleksjonene i vannet minnet meg om en sommerdag da jeg var ung. Grepet av all romantikken snudde meg sakte mot læreren og.... gav han fingeren og banka han så inni h****** at han hadde store problemer med å stå på beina . Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Høres genialt ut! Synd at jeg ikke har penger Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ønsker meg Fable jeg også, men jeg har ikke råd til en Xbox med det første Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 åssen dreper man egentlig folk i byene?Får ikke tatt opp våpen enkeltye steder? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 åssen dreper man egentlig folk i byene?Får ikke tatt opp våpen enkeltye steder? Stemmer det, er bare i noen byer man få lov til å bære våpen. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hørtes ut som et anderledes konsept ja. Kommer dette til PC? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 omg, Fable høres genialt ut! Me wants! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva går dette spillet ut på egentlig? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ja, det lurer jeg og på. Har ikke hørt noe særlig om spillet, men må si jeg ble litt nyskjerrig no. Det hørtes jo rimelig korny/konge ut da... Og jeg har xbox + penger... Så jeg bør kjøpe dette altså?!? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg så topic overskrifta på forsida av Gamer.no, og tenkte: "Herre, hvor tragisk kan folk være egentlig... På selveste bryllypsdagen lager en post på et gamer-forum, og spør om hvorvidt det var lurt å gifte seg?!?." Ble faktisk lettet når jeg så det hele gjalt et spill... Menneh... Fable har noen virkelige geniale problemstillinger ja. Det skal de ha. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg så topic overskrifta på forsida av Gamer.no, og tenkte: "Herre, hvor tragisk kan folk være egentlig... På selveste bryllypsdagen lager en post på et gamer-forum, og spør om hvorvidt det var lurt å gifte seg?!?." Ble faktisk lettet når jeg så det hele gjalt et spill... Menneh... Fable har noen virkelige geniale problemstillinger ja. Det skal de ha. hahahaha.. var AKKURAT det samme jeg tenkte da jeg så denne posten!!! :!: Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg så topic overskrifta på forsida av Gamer.no, og tenkte: "Herre, hvor tragisk kan folk være egentlig... På selveste bryllypsdagen lager en post på et gamer-forum, og spør om hvorvidt det var lurt å gifte seg?!?." Ble faktisk lettet når jeg så det hele gjalt et spill... Menneh... Fable har noen virkelige geniale problemstillinger ja. Det skal de ha. hahahaha.. var AKKURAT det samme jeg tenkte da jeg så denne posten!!! :!: Hehe samme her, begynte seriøst å lure. Men det spillet der virker jo bare genialt da! Kommer dette til PC? ---> http://gamer.no/art.php?artikkelid=9219 Endret 11. oktober 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 :!: HAHAHA! :!: Har prøvd fått meg dame jeg å, men hvordan? Vise muskler? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe. Vil anbefale det til alle som har xbox+penger, dere vil ikke angre. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe. Vil anbefale det til alle som har xbox+penger, dere vil ikke angre. Samme her Det er et toppspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå