Gå til innhold

Active Anti-Noise

Zen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du er sånn passe syk :lol:

vet ikke om en mikrofon og høyttaler klarer å lake "eksakt" replica, da blir det litt få nyttes....

(jeg tror ikke du har studio utstyr hjemme, men jeg har tatt feil mange ganger får så....ikke noe nytt.)

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil klare det.

For å få det til må det skje VELDIG Raskt.

Jeg tror dette bare vil funke med hardwarebaserte "spesialløsninger" som er optimalisert for et lite område (f.eks rundt øret), og elektronikken må også være optimalisert for høyttaler/mikrofon og plassering av disse i forhold til hverandre.

Men lykke til.

Lenke til kommentar

hehe sånne ting fungerer greit, men det forutsetter gjerne at lyden kommer utenfra der du befinner deg, det vil ikke gå for å kanselere vifte lyd om det var det du tenkte på:) du vil jo selv uansett oppfatte antilyden utifra hvor de kommer fra.

så en løsning for biler for noen år siden hvor lyden utenfra ble kanselert og man så fikk generert sportsbil lyd istedenfor:) morsomt, men utroilig teit:)

Litt gøy å ha porsche lyd fra den gamle ladaen da:) Teknologien er nok kommet mye lenger nå, mend et vil vel være lenge til vi ser kabinetter og vifter som har denne løsningen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...