Joggi Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hadde en kopi av norton og fikk msg om at abonnementet gikk ut snart så kjøpte jeg orginal norton 2003 av en jeg kjenner (billig og ubrukt fra et restelager) avinstallerte norton og installerte den nye jeg får fremdeles beskjed om at jeg må fornye abonnementet regner med at det er slik at den tar vare på abonnementinstillinger ved avinstallering slik at du ikke kan reinstallere og dermed resette abonnementet hvordan kan jeg kvitte meg med hele norton uten å formattere? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 ehh ingen som vet Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Prøvd å google? Endret 10. oktober 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 har prøvd og fant et program men: Technical Information: Rnav2003.exe does not remove the following items: The files or registry keys for the virus definitions Subscription information Entries in the Task Scheduler Other shared files jeg må jo ha fjernet Subscription information for at det skal virke igjen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Da er det vel bare den harde veien å lete gjennom registertet for så å slette alt som heter cc........, sym......., symantec, norton, nav......... Det kan hjelpe. Ble helt kvitt Norton firewall 2003 på den måten på en maskin med Win98. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Da er det vel bare den harde veien å lete gjennom registertet for så å slette alt som heter cc........, sym......., symantec, norton, nav.........Det kan hjelpe. Ble helt kvitt Norton firewall 2003 på den måten på en maskin med Win98. Men om du ikke vet hva du ser etter og hvor det er så er det raskere å formatere og reinstallere Windows. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå