adagio Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Pc'en min restarter når den føler for det selv, spesielt når jeg ser på divx film og sånt.. dette er jævlig irriterende.. jeg kjører: msi kt266 pro2-ru, athlon 1400mhz, 756mb ddr Twinmos minne, chieftech kabinett med 340w power, gainward geforce2 skjermkort. og jeg har 2 stk Enermax uc-8fab kab. vifter som er justerbare på rpm. cpu viften husker jeg ikke navn på.. Er det mulig at delene drar for mye strøm slik at pc'en kutter ? har reinstallert win xp 2 ganger. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 har du testet om det kan være en av rambrikkene?? bare la det stå i en og en så finner du vel ut om det er no galt med dem da Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 jeg og har det sånn. et merkelig ting det derre. Lenke til kommentar
TORbear Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har akkuratt samme problem, PC'n klikker etter noen minutter med DivX har msi kt266 og en Tbird 1.33 kokeplate Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Typisk ram-feil ja. Alt går bra fram til du kommer til den "delen" av ramen som er ødelagt, og der låser det seg. I alle fall hvis jeg har forstått tinga riktig :smile: (har hatt flere lignende problemer selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå