Sigga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kan man ikke og ødelegge skjoldet ved å knive? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skjold = Dritfeigt, men det er vanskelig beregne når man skal skyte uten at de treffer da, men alikevel er det feigt. Hater det. AWP = Genialt våpen. Det er jo ikke så feigt da. Eneste som gjelder om noen fiender har det er nærkontakt. AWP er ikke feigt, det er jo et våpen som alt annet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 AWP er ikke genialt, det er dritfeigt. Se på alle spawncampere, hva bruker de? AWP. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vel, det er ikke awp-en sin skyld, er jo selve spillerne som er "dritfeige" og camper med awp. Våpnet i seg selv er fint det, så lenge spillerne ikke ødelegger moroa. Angående skjoldet, er en del av spillet det også. Min metode er i så fall og sikte jevnt mens jeg går mot fienden (som holder skjoldet), og prøve og gå "rundt" han, mens jeg kniver. De får av og til litt problemer med å holde følge, og dermed vinner kniveren over "skjolderen". Ædda bædda Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Awm i seg selv er ikke feigt, men det burde vært vanskeligere å bruke det. F.eks. at siktet ikke står bom stille Nå sier jeg ikke at jeg vil at det skal bli slik, vet jo ikke hvordan det kommer til å fungere.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vanskelig nok synes jeg. Jeg vil også bli awp-****. Men nå, så må jeg stå stille i ett sekund før jeg kan skyte, ellers så er det bare 5% sjanse for at jeg treffer. Og blir det vanskeligere, går aldri drømmen min i oppfyllelse (å bli awp-****). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja, det er grusomt feigt å bruke alle tilgjengelig våpen for å ta knekken på fi. Helst bør man begrense seg til våpen som er trygge og fine, sånn som Deagle, Colt og Ak. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bare å øve det, så blir du nok awm-hore til slutt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmmm, feigt å bruke deagle da. Er for lett å ta headshot med den og bli beskylt for å cheate. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso Skjold = endrer litt på gameplay/teamplay noe jeg syns bare øker levetiden til CS. Selv om det er veldig feigt tar man dem lett ut med flash og HE. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso Og hvorfor blir ikke jeg bedre da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso Og hvorfor blir ikke jeg bedre da? du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ingen våpen er feige... Det er bare spillerne Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso Og hvorfor blir ikke jeg bedre da? du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess... Idiotisk argument (hvis det var ment seriøst) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso Og hvorfor blir ikke jeg bedre da? du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess... Idiotisk argument (hvis det var ment seriøst) ikke seriøst... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ok, har du et seriøst svar da? Jeg er dårlig med alle våpene, men ekstremt dårlig med awp! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ok, har du et seriøst svar da? Jeg er dårlig med alle våpene, men ekstremt dårlig med awp! er jo kun trening som gjelder... for noen faller dette våpnet naturlig, andre må slite litt. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Egentlig er alle våpna i CS feige. Pistol, rifle, kniv, øks osv... Det skulle bare vært en putekrig istedet! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skulle det være morsomt? Vel, jeg syntes ikke det var morsomt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Egentlig er alle våpna i CS feige. Pistol, rifle, kniv, øks osv...Det skulle bare vært en putekrig istedet! Putekrig mod hadde jo vært helt overlegent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå