Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) skal formatere og legge inn Win98 på en gammel pc er en pentium 2, men får ikke diskett stasjonen til å fungere på pc'n, den fungerer på den andre pc'n, men her så lyser bare stasjonen hele tiden.. så hvordan formaterer jeg å legger inn win98 da? må jeg ikke ha diskett på win98 egentli? er win2000pro her nuh... Endret 10. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nå er det lenge siden jeg selv har formatert en pc til Windows 98, men jeg tror ikke at du trenger noen cd for å formatere en pc til Windows 98. det er vel (såvidt jeg vet) bare når man skal formatere til Windows 95 eller ME at du må ha diskett. bare du har cd å velger at den skal starte fra cd så regner jeg med at det meste ordner seg selv. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hvordan får jeg starta opp frs cd da? på den andre pc'n så trykker jeg F2, men her så veit jeg ikke... Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Når lyset til floppy driven lyser hele tiden tyder det på at flatkabelen til floppyen er satt på feil vei, prøv å snu den. Ellers er det bare å gjøre CD'en bootable i bios. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Når lyset til floppy driven lyser hele tiden tyder det på at flatkabelen til floppyen er satt på feil vei, prøv å snu den. Ellers er det bare å gjøre CD'en bootable i bios. snudde kabelen nå, å nå lyser det ikke, men A: er borte hva gjør jeg da? å hvordan gjør jeg cd'n bootable i bios? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvilket HK har du da? jeg så litt i profilen din på de 3 pc`ene du har å der står det ikke hvilket HK du har på pc`ene dine. for å komme inni bios så kan du se her om du finner det hk`et du har å prøv de knappene. MSI=DEL Asus=F2 Comaq=F10 eller F12 Phonix=F1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hovedkortet er: Gigabyte GA-6BXE diskett stasjonen fungerer nå men nå som den fungerer kan jeg bruke diskett å boote med? hvor finner jeg det evt?? je kommer inn i bios, bare å trykke del.. men hvordan boote noe fra der? Endret 10. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 du finner den her: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Har kun vanlig Win98, går det ann å oppdatere til second edition via internett?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå