Cinemarxism Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg har kjøpt meg noen vifter som jeg skal sette inn i kabinettet, men så lurer jeg på hva som er best: undertrykk, eller overtrykk? Mvh. Knut Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg har kjøpt meg noen vifter som jeg skal sette inn i kabinettet, men så lurer jeg på hva som er best: undertrykk, eller overtrykk? Mvh. Knut Overtrykk Vifte Guiden Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Overtrykk er å anbefalle hvis du ønsker å benytte støvfilter på innsugs viftene! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skal du ha undertrykk så bør du rengjøre inni månedlig. Jeg har undertrykk forde jeg har begrenset plass til vifter, slik at jeg ikke kan ha slik luksus som vifter som blåser inn, bare et par åpne slotter i front. Luftgjennomstromningen i kabinettet er grei men den samler mye støv. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Undertrykk = støvsuger Det er en klar fordel å ha et vist overtrykk i kabinettet (selvsagt med støvfilter) Du bør derimot ikke sette alle viftene til å suge luft inn i kabinettet. En slags mellomting hvorav luftflyten inn i kabinettet er noe større enn ut, er nok å foretrekke. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) oversikten fra oc.no var fin den...gitt at man skjønner de matematiske begrepene. 1+1=2.. ok.. så langt er vi med. Akk så feil.. Man tar ikke hensyn til komplekse verdier i tallsystemet... 1+1=noe annet enn 2... (quiz prøv rota av minus 1 på din kalkulator.. error? få en ordenlig en...eller snakk med læreren) Nok om det.. tjo hei og faderullan dei... http://overklokking.no/guides/vifter/index4.html Endret 15. oktober 2004 av dominus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå