bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Går bra fint med splittkabel ja. Kjører 2x PAPST 80mm 37dB som inntak, og disse kjører på en kanal (HDD). På den neste (CPU) kjører jeg en PAPST 92mm 39dB, bak (på VGA, ikke spør hvorfor ) kjører jeg en PAPST 80mm 37dB, og på topp (CASE) kjører jeg en ukjent 80mm Cooler MAster vifte (men den er ganske svak)... Har aldri tatt meg bryet med å telle watt, men alt annet enn Delta går fint, tror jeg med tanke på at en Dleta 80mm støyer like mye som 25 av PAPST 37 dB'ene Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det eneste jeg finner som er negativt med denne, er at den husker ikke de siste innstilte viftehastighetene.Du må stille inn hastigheten på viftene hver gang du starter PC'n. Har samme problem selv. Den husker hastigheten neste gang jeg slå på pc'en i ca 50% av tilfellenne eller jeg må stille inn på ny... Irriterende... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 viftestyringen er i-og-for-seg kul den, men det er utrolig kjipt å stille hastigheten på viftene, knotten glir i fingrene, og jeg var nødt til å legge litt grip-tape rundt den selv... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) En tøff ting er at dersom du trykker inn CPU knappen og COLOR samtidig, skrur alle viftene seg på for fullt (standardinnstilling - 12V på alle kanaler ) Endret 23. oktober 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 En tøff ting er at dersom du trykker inn CPU knappen og COLOR samtidig, skrur alle viftene seg på for fullt (standardinnstilling - 12V på alle kanaler ) Ja, der lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Om jeg har greie på en sånn ja? Tok rotta på hk og skjermkortet med den! Men for all del! Den er stilig og se på! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Da lurer jeg på hvordan en viftestyring greide å knerte HK'et, sluttet viften(e) å fungere? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ikke kjøp den hvis du ikke har mere enn 3 vifter du skal koble på. Har du ikke kobla på alle kontaktene for viftene og varmekjølerne, piper den og står i. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ikke kjøp den hvis du ikke har mere enn 3 vifter du skal koble på. Har du ikke kobla på alle kontaktene for viftene og varmekjølerne, piper den og står i.Regner med at han har kjøpt seg flere viftestyringer siden denne tråden sist var aktiv. Siste aktive post var 28/10-2004 : 18:50 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det er vel greiest med en helt enkel viftestyring, slik som Sunbeam og Zalman MFC-1. 4 skruknotter, thats it Det er ikke bedre dess mere dill det er med de, blir bare tungvint og ubrukelig. Edit: Irriterende piping fra viftestyringer vil vi ikke ha noe av Endret 22. januar 2006 av kremt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå