dTd Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hei jeg har et msi k8n neo platinium og har nå kjøpt meg denne kjøleren og i følge bruks anvisningen der så skal jeg fjerne bakplaten for og sette inn platen som fulgte med kjøleren. problemet er at jeg får ikke av platen jeg har skrudd ut ale skruene jeg finner (2 stk) og tatt av den sorte plastikk dingsen forran. men platen sitter der ennå! noen tips om gvordann jeg skal ta den av?? virker mom om den er limt fast Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Her er noen bilder av hvordan det skal gjøres, ser ganske enkelt ut. Har ikke kjøleren selv, men titt en gang til i bruksanvisningen http://www.1sweetpc.com/reviews/heatsink/slk948u/page2.php Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Den er etter det jeg har hørt, limt fast Men det skal gå fint å ta den av, finn fram no tynt plastikk elno feks og vipp den opp. Tror da ikke den skal sitte så veeeeldig godt fast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå