Gå til innhold

Har noen et bra nick til meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mange forskjellige kategorier her da.

 

fysiske ting:

h3l1um

nitr0gen

asfalt

lyspæren

fog (tåke)

plastbeger

villmink

osvosvosv

 

navnet ditt da?

OJ

Ohjay

negroj

BoleOle

Ole J

O2thaJ

osvosvosv

 

er vel nesten bedre å bare finne på noe surr selv. men please, ikkenoe med X og Z osv...

se på mitt, DimensionX. kan ikke endre det her, men andre stder bruker jeg et nick som jeg hører _virkelig_ står i stil med meg, nemlig SuperSlask

 

har enda ikke sett et nick som er "fett" eller "kult". element er ikke et kult nick. heaton er ikke et kult nick. superslask er ihvertfall ikke det. poenget er å ta det i bruk å liksom være den personen, da blir liksom nicket litt "spesielt".

så, leter du etter et kult nick leter du forgjeves, for disse finnes ikke. det er mest personen bak og hvordan du oppfører deg der folk leser nicket ditt.

Lenke til kommentar

Enig!

 

Ta noe som bare du bruker, prøver du å spørre oss, så blir det som regel et som noen andre bruker, ikke at det er galt, men jeg har et unikt nick (forrøvrig ikke med annenhver STORliten bokstav lengre (BraTTerN)), og når jeg har et unikt nick, så kan jeg bruke det overalt, uten at det kommer opp "Your nick is already taken".

Til dags dato har det ALDRI skjedd.

 

BTW: Nicket mitt er en slags "avart" av etternavnet.

Bratberg ble til Brattis(kun muntlig) da jeg gikk i 6., så ble det BraTTerN i 8.-9.

Var innom Dr. Acula en stund også, men bytta tilbake til BraTTerN.

Noen stusser på det og synes det er et rart nick, men når jeg sier hva det kommer av, så skjønner de fleste det.

Jeg synes forøvrig at nick er som navn, skal være unikt!

(Men det er ikke tillfellet med mitt hele navn, har en som bor 1-1,5 minl unna som heter akkurat det samme, bare det at han er 2 år yngre...:( )

 

Ble en rar post, men jeg fikk da skrevet litt :)

 

Edit: Så pointet med denne posten var å si, lag dit eget nick, gjerne et som er helt unikt, og som har rot i enten navnet ditt, eller personen deg.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Blax kommer fra Black Sabbath..Blaxabbath

 

Det gav meg en ide:

 

finn en avis, eller en reklame, eller en annen tekst, og let etter kombinasjoner av bokstaver, uten å bry deg om mellomrommene

 

f.eks

 

... bokstaVER, UTEN å bry deg om mellomrommene ... => Verut1

 

Teit ide kanskje, men det er en ide som man kan få andre ideer av. Dessuten så er det tidsfordriv for en liten stund, og du får ikke servert et ferdig nick, men en måte å løse et problem på.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...