Vike Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) hupp.....har et cheftec Dragon miditower som jeg tenkte å fixe litt på.....er jo ikke det peneste kabinettet.. Jeg skal bruke en amd 2500+ som skal vannkjøles. Radiator, pumpe og cpublock er fra Mist sin socket A kit... Dette er min første 'mod' så ikke le om det blir nasty Slik ser det ut nå Endret 10. oktober 2004 av Vike Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 kk. planer for videre arbeid ? gleder meg Lenke til kommentar
Vike Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 planen er å ha vindu ( of couse ) i døra og et lite vindu i toppen på den andre siden. raddis skal ligge i bunnen på kabinettet og en 12x12 vifte i taket. here we go slik ser det ut....grått innvendig. kjedelig, mp fixe det stripper kabinettet for å lakkere det innvendig done: lakkeres i gull metallic.....2-3 lag gull og 3-4 lag klarlakk....ble fint og shiny kjøpte noen katoder: testing: so far so good.... neste er å ta hull til vifte i tak, og til radiator. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 ser bra ut dette! keep on modding! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ser bra ut dette. Men kan du prøve å ta noen bedere bilder? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Heisan. takker for reply's Men kan du prøve å ta noen bedere bilder? går ut fra at du mener bedre bilder ? Kameraet jeg har er noe billig dritt, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. vel, har gjort litt i dag og. skaffet vifte og grill. her ved siden av toppen: toppen maskert og merket: brukte en stikksag til å ta hullet...her er toppen med vifte og grill montert: next: fjerne grill fra fronten av kabinettet....skal finne på noe annet der. kutte hull i dør og sidepanel til vindu. og grunne alt klart til lakkering.. Endret 13. oktober 2004 av Vike Lenke til kommentar
Vike Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Et spørsmål... skal lage en vanntank i plexi. Går det bra at man limer den sammen med lynlim eller lignende og bruker silikon til å tette på innsiden ?? eller bør man bruke noe annet ? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 går ut fra at du mener bedre bilder ? Kameraet jeg har er noe billig dritt, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Kjøper du deg et billig stativ til det vil du få mye bedre bilder noen av bildene så ut som de var tatt med kameraet ikke helt i ro Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Men kan du prøve å ta noen bedere bilder? går ut fra at du mener bedre bilder ? Kameraet jeg har er noe billig dritt, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Jeg mente at du kunne prøve å fokusere litt bedere, og det ser det ut som du har fått til nå Lykke til videre. Den grillen blei bra den! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser bra ut lykke til videre Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så bra ut dette... mener at det skal funke med silikon hvis du skrur tanken sammen med skruer.... men jeg er ingen ekspert på vannkjøling, så ikke ta det jeg sier for gitt. nice Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Finfint Vurderer å piffe opp mitt eget også Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) No offence, men gull lakkering og blå/rød katoder passer det ilag da? Går du for pimp faktor eller Ikke ment som flaming eller noe, var bare jeg som kom med min mening. Du gjør hvertfall en god jobb med lakkingen, da jeg lakket mitt kjipteck kabinett så ble det bare to omganger med svart lakk, orket ikke flere lag. Endret 13. oktober 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du virker nå ganske proff du! Nydli arbeid du har gjort! keep on the good work! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Et spørsmål... skal lage en vanntank i plexi. Går det bra at man limer den sammen med lynlim eller lignende og bruker silikon til å tette på innsiden ?? eller bør man bruke noe annet ? kjøp litt krafig plexi . rundt 8mm, så gjenger du opp og skrur hele boksen sammen, og bruker silicon som mellom skøytene tror ikke du kan lage en sikrer tank en det Lenke til kommentar
Vike Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 No offence, men gull lakkering og blå/rød katoder passer det ilag da? Går du for pimp faktor eller Ikke ment som flaming eller noe, var bare jeg som kom med min mening. Du gjør hvertfall en god jobb med lakkingen, da jeg lakket mitt kjipteck kabinett så ble det bare to omganger med svart lakk, orket ikke flere lag. hehe...jep, 1. prisen som årets HW pimp høres bra ut neida, jeg ville ha en annen farge inni, har gått å sjekke masse farger men fant liksom ikke noen som passet...så jeg bare tok gull metallic. ikke mye av det som vises allikevel, dekkes jo av HK osv. Dessuten vurderer jeg å ha et lag med middels eller lys solfilm på vinduene.siden jeg har bryter på katodene blir det helt mørkt hvis jeg slår av lysene. kjøp litt krafig plexi . rundt 8mm, så gjenger du opp og skrur hele boksen sammen, og bruker silicon som mellom skøytene tror ikke du kan lage en sikrer tank en det Javisst. det var en god ide...har jo sett endel av dine projects så jeg går for din løsning Da må jeg skaffe meg noen gjengetapper Vel, holder på ute nå...kommer med noen bilder ikveld. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ser da veldig lovende ut det der litt harry med gullfarge inni men tufft. Likte grillen din, stopper den mye airflow? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 hakuna matata...en liten update...fikk ikke gjort så mye som jeg tenkte idag, men fixet fronten ser da veldig lovende ut det der litt harry med gullfarge inni men tufft.Likte grillen din, stopper den mye airflow? nei, det tror jeg ikke. denne 12x12 vifta i taket vil ikke så for full guffe. det blir ok trur jeg. utrulig hvor mange som kommenterer gullfargen men vent og se....jeg tror det blir bra en liten update...fikk ikke gjort så mye som jeg tenkte idag, men fixet fronten Har fjernet grillen, og grunnet den, klar til lakkering noen bilder: her er den montert på kabinettrammen: og nå, til min tanke angående at jeg fjernet grillen. fra ytterpunkt til innerpunkt i fronten er det ca 4 cm. det jeg vil ha er en 'stående' tank som fyller hele hullet etter grillen... den blir da 17 cm høy, 10 cm bred og 4 cm dyp ( ca ) under den skal det være 2 laserdioder som lyser opp mot tanken. pumpen skal suge vann fra bunn og etter runden i raddis og cpu block skal den spytte vann tilbake i tanken helt øverst på en side.. tenker også på å ha speil-film på baksiden av tanken. Dette håper jeg vil gi en fin 'waterfall' effekt.... vi får se.. hang on. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lookin' good likte gullfargen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå