gislem1 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Lurer på om noen har erfaring med denne skjermen. Dt er særlig det at den har litt lite fysiske innstillings muligheter jeg lurer på. -Gisle Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Fikk denne skjermen for to dager siden og er kjempefornøyd. Det at det er lite justeringsmuligheter har ikke vært noe negativt for min del. Skjermen har fått bra anmeldelser, veier ingen ting, ser bra ut, kan henges på veggen, har dvi og har ikke så verst pris heller. Hvis du har tenkt til å kjøpe den grå versjonen så kontakt meg, så får du den litt billigere. Jeg bestilte feil, skulle bestille sort i og med at kabinettet, tastatur osv er sort, og får heller ikke bytta det med norek fordi pakken er åpnet. Uansett, så anbefaller jeg skjermen Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvordan er synsvinkelen på den? Hvis du har helt mørk blå bakgrunn; er den da lysere eller mørkere oppe eller nede (noen skjermer er sånn, og jeg vil IKKE ha en sånn - er for godt vant med LCDen på jobben). Vurderer en 550 selv. Hva med etterslep (den er jo 16ms, mot Samsung sine nye som har 12ms respons)? Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Synsvinkelen er veldig bra horisontalt. Vertikalt forandrer fargene seg litt når man ser ned på skjermen fra en unormael vinkel, ca 20-30 grader. Etterslep har jeg ingen erfaring med så det skal jeg ikke utale meg om, er nok ikke merkbart for meg som ikke spiller spill. Ser ikke noen forskjell på fargen med mørkblå bakgrunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå