Gå til innhold

Eizo L550 spørsmål


gislem1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Fikk denne skjermen for to dager siden og er kjempefornøyd. Det at det er lite justeringsmuligheter har ikke vært noe negativt for min del. Skjermen har fått bra anmeldelser, veier ingen ting, ser bra ut, kan henges på veggen, har dvi og har ikke så verst pris heller.

 

Hvis du har tenkt til å kjøpe den grå versjonen så kontakt meg, så får du den litt billigere. Jeg bestilte feil, skulle bestille sort i og med at kabinettet, tastatur osv er sort, og får heller ikke bytta det med norek fordi pakken er åpnet.

 

Uansett, så anbefaller jeg skjermen :)

Lenke til kommentar

Hvordan er synsvinkelen på den? Hvis du har helt mørk blå bakgrunn; er den da lysere eller mørkere oppe eller nede (noen skjermer er sånn, og jeg vil IKKE ha en sånn - er for godt vant med LCDen på jobben). Vurderer en 550 selv. Hva med etterslep (den er jo 16ms, mot Samsung sine nye som har 12ms respons)?

Lenke til kommentar

Synsvinkelen er veldig bra horisontalt. Vertikalt forandrer fargene seg litt når man ser ned på skjermen fra en unormael vinkel, ca 20-30 grader. Etterslep har jeg ingen erfaring med så det skal jeg ikke utale meg om, er nok ikke merkbart for meg som ikke spiller spill. Ser ikke noen forskjell på fargen med mørkblå bakgrunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...