Vu-caN Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Trenger hjelp til å finne fram til et bra og kult 5.1 anlegg til 6-900kr. Men det viktigste er at det skal låte bra!' Jeg har ikke særlig peil, men ser dette f.eks bra ut? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du får ikke så mye med det budsjettet Sorry jeg kommer ikke på noen! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nei. kjøp logitech z 5300 det er greit Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Du får ikke så mye med det budsjettet Sorry jeg kommer ikke på noen! Jeg ber dere foreslå, selv om budsjettet dras litt ut av rekkevidde, så får det heller godtas! Ber egentlig bare om forslag til et bra økonomisk valg av et 5.1 anlegg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kjøpte Logitech X-620 i sommer, bare for gøy egentlig da PS data solgte det for 398,-. Det var gøy å bruke det til spill. Unreal Tournament blir noe helt annet i surround. Lyden i seg selv var ikke mer enn man kan forvente til den prisen. Lyden var hard og kantete, ikke noe behagelig å høre på. Til musikk var settet egentlig ubrukelig, synes jeg. Hard og steril lyd, suben er treg og henger ikke med. Det største problemet er at suben spiller alt for høye frekvenser, og når den i tillegg er slapp og treg blir resulatet deretter. Hører man f.eks på Leonard Choen eller Mark Knopfler, blir mye av vokalen gjengitt av suben, og Choen har grov nok stemme som det er. Min konklusjon Spill: Helt greit Musikk: Ikke så bra Film: Prøvde ikke film Jeg solgte settet etter 3-4 uker. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for den! Da vil det kanskje være bedre å gå for et bra 2.1 valg, siden 5.1 ble for drøy. Da må jeg starte å speide etter et fornuftig valg av 2.1 anlegg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 z-2200 får du for litt over 1000 lappen nå, det kan jo være et bra alternativ. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Altec lansing ATP 3 Beste 2.1 anlegg til under 1000 lappen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå