Hotvedt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Heisann! har vært på lan i helgen, og da fikk mitt nye "glis" (L1915S)prøvd seg oppimot samsungen.. med 12 ms kontra 25, burde spillopplevelsen være bedre.. noe den også var.. testet skjermene i både cs, NFSU og BTF:V etterslep skal du lete lenge etter for å finne, og deiligere skjerm å se på en LG'n skal du også lete lenge etter..(mener ikke design) Jeg bestillte delene(kabinett og skjerm) forrige torsdag, og delene var på det lokale postkontoret på mandag(skryt til psdata og posten) Fikk ikke hentet delene før på Torsdagen, men tro meg.. deilig når det først var i hus.. sjekket først og fremst etter døde pixler, men når jeg fant ut at det ikke var en eneste en, da ble jeg en glad gutt! ;D Fant ikke ut før på lørdag at skjermen var "hvit og grå"(gråtoner begge fargene) men det driter jeg faktisk i, selv om jeg bestillte sølv og svart.. Ingen døde pixler ofres ikke til fordel for farge.. LG L1915S: bildekvalitet: MEGET bra! film: veldig bra word osv: veldig bra Spill: har faktisk ikke sett en eneste lcd skjerm, uten noe ghost før nå! Veldig bra LG! Farger: hvit er hvit, rød er rød, svart er svart.. bra med andre ord =O) Pris: veldig bra(3985"ellerno" på psdata) mangler: mangler dvi.. og har litt tykk ramme.. Samsung 193T Bildekvalitet: MEGET bra Film: veldig bra/ bra Word osv: veldig bra/meget bra spill: ikke helt bra.. merker tydelig etterslep farger: rød er rød"rosa", svart er svart og hvitt er hvitt pris:ok.. fra ca 6000 og oppover.. mangler: 25ms er ikke helt bra.. konklusjon: LG1915s er et kjempebra kjøp! ANBEFALES! =) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bra du forteller om dine erfaringer med skjermen, og at den har lite etterslep er bra(viser jo faktisk at ms er en pålitelig målestokk) Hadde vært en fordel å hatt den i produktguiden, så du kunne skrive brukererfaring... håper bare du klarte å være helt objektiv Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 helt objektiv er det helt klart at jeg ikke klarte å være.. *doh* men var som sagt på "minilan"(5stk) da.. fikk masse positive kommentarer i allefall.!.! kommer helt klart med bruker-erfaring og kanskje brukertest når jeg har hatt skjermen en stund.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hadde vært en fordel å hatt den i produktguiden, så du kunne skrive brukererfaring... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22322 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde vært en fordel å hatt den i produktguiden, så du kunne skrive brukererfaring... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22322 sederrja!! -Jeg styrer hw.no, jeg styrer hw.no, jeg styrer hw.no *-suggererende tone-* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Den ene er TN basert den andre er VA basert. Den tn baserte skjermen har ikke like bra fargedybde som den va baserte og har heller ikke samme innsynsvinkel. En skjerm som er TN basert og uten DVI vil ikke kunne tilby den samme skarpheten som som en VA basert på DVI Men ellers liker jeg testen din Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 må bare legge til at jeg fant en død pixel på samsungen.. typen har hatt skjermen siden mai, og så kommer jeg og "ødelegger" den "perfekte" skjermen hans.. var egentlig ikke tenkt på som noen test, men heller en "veiledning" til billig og bra lcd kjøp.. jeg kommer som sagt med bruker-erfaring etterhvert, når skjermen har blitt "innkjørt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå