Prowl Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg skaffet meg Cinema 4D i går og lekte litt, 3D er helt gresk for meg men har planer om å lære meg det for det er ganske morro. Så langt har jeg fått laget noen få bilder og lurte på hva dere synes, helst fra dere som har drevet/driver med 3D (og husk at jeg er nybegynner fra og med i går): Her... 4 bilder EDIT: Jeg legger mest vekt på at bildet skal se pent ut og ikke modellen for jeg klarer ikke modelere enda EDIT2: PS! Har pynta litt på noe av det i photoshop... Endret 10. oktober 2004 av Prowl Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Veldig fine bilder.. Men kanskje litt små? Veldig bra til å være de første iallefall! Jeg likte best det vinglasset, jeg syntes refleksjonen var bra EDIT: Sorry, jeg så ikke at kritikken måtte komme fra de litt mer 'gode' i 3D Endret 10. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Veldig fine bilder.. Men kanskje litt små?Veldig bra til å være de første iallefall! Jeg likte best det vinglasset, jeg syntes refleksjonen var bra EDIT: Sorry, jeg så ikke at kritikken måtte komme fra de litt mer 'gode' i 3D Neida, kritikk fra alle takk skal du ha... Men er også ute etter kritikk fra de som driver med det. Og bildene er små fordi jeg ikke gidder å vente i 1 time på at renderene skal bli ferdig. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Må ha en mer spennende bakgrunn på vinglasset, dessuten heter det ikke vine, men wine på engelsk. -- Refraction funker ikke så fett på flate bakgrunner. - Men prøv å utfordre deg litt mer, - disse tingene du har laget her er enkle, - vinglasset blir kanskje det mest avanserte, selv om det også er veldig lett å lage (nå kjenner ikke jeg Cinema4D, men det er iallfall lett i andre programmer). Så lag noe litt mer vanskelig, så blir det lettere å si hvor du trenger forbedring. - Ballen var forøvrig alt for firkantet osv. Overflatene du har brukt virker som om de er laget fra før (altså at de er hentet raskt inn) - fordi de virker ikke helt gode på den der «marbel terning» greia di. Velvel, - ellers var bildene veldig lite interessante, direkte kjedelige. Men jeg ser jo du nettopp fikk programmet, så du må lære deg det litt mer før vi kan se flotte greier Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Må ha en mer spennende bakgrunn på vinglasset, dessuten heter det ikke vine, men wine på engelsk. S*tan, det har du rett i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå