Tohmy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For et drøyt år siden kjøpte jeg en telefon med bindingstid hos Tele2 og denne bindingstiden går ut dette året. Nå ble telefonen stjålet i sommer og Tele2 ville selvsagt ikke gjøre noe med bindingstiden... Noen som vet hvor mye det koster å flytte sitt nr før bindingstiden er over? Her om dagen ble jeg oppringt av en Telenor selger og siden jeg er veldig lite happy med Tele2 er jeg hypp på å bytte til telenor. Han kunne gi meg en god pris på K700i om jeg bytter til dem. Mitt problem er da at jeg ikke får flyttet med meg mitt nr til telenor før bindingstiden hos tele2 er over (riktig?). Tanken var da å opprette et nytt ab. hos telenor og bruke mitt tele2 sim kort i mobilen til jeg kan flytte over mitt nr (komplisert?). Så det jeg lurer på er da om man kan oppheve operatør låsen i en K700i uten alt for store problemer? Har lest endel på forumet om dette og jeg skjønner at disse telefonene er vanskelig å åpne... Eller kanskje noen har en glup idè om hvordan jeg kan løse dette...? mvh Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå