Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har ikke peiling på klokking, hvordan gjør jeg det? er en Pentium 2, 400mhz med Pentium 4 kjøler.. bios er: Award Modular (03/11/99) hvor mye kan jeg klokke? å hvor finner jeg ett program der jeg kan justere vifta og se temp på prossesor?? takker for svar.. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hehe...whats the use?1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sikkert et gammelt hovedkort. Du må ikke regne med at den lar seg overklokke uten at du gjør noen justeringer først. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hoverdkortet er: Gigabyte GA-6BXE Chipset: i440BX noen som veit hvordan? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har selv et intel 440bx kort som ikke lar meg klokke cpu. Kan hende det rett og slett ikke er noen mulighet overhodet for å klokke cpu. Mulig det går me en bois-update (gjorde ikke det med mitt). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Slike kort overklokker man med jumpere, ikke i bios. Er ikke noen temp. målere osv. på det heller, det må du ettermontere. Se i manualen til hovedkortet, der står det nok litt om jumperene osv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 fsb settes med dip switcher som sagt og kan vel kanskje økes litt. http://www.active-hardware.com/english/rev...oard/ga6bxe.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå