Gå til innhold

"Radeon 9200 bedre enn 9800" 256 /128 MB

-Teddy-

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har fått ødelagt pc'n pga lynnedslag. Han leverte inn pc'n til en butikk, og de konstaterte at bare DVD brennern kunne brukes videre, alt annet var ødelagt. Men jeg stoler ikke helt på disse folka, grunn:

-Jeg leverte inn pc'n og sa at jeg hadde fått virus, og de sa når de var ferdig med pc'n: "Det tok en time, men vi er snille med deg, så vi tar bare betalt for en halvtime" (350kr) En gang senere fikk jeg samme virus igjen, 100% likt. (Jeg hadde screenshot) Da søkte jeg på google om hvordan fjerne det, og det tok meg 5 minutter. Det var bare å skru av systemgjenoppretting og reboote, og skru det på igjen... :roll:

-Jeg skulle ha meg ny pc, og hadde egentlig tenkt til å bestille der. Jeg hadde ikke så mye peil, så de skulle sette sammen en pc til meg, for rundt 10K. Så spør jeg litt om skjermkort, og viser de et 9800 PRO, og spurte om det var et bra kort, de sa: "Det som står her er bedre, oppe på hylla der". Jeg spurte "Det 9200 kortet der?" -"Ja, det er mye bedre, det har 256MB RAM, og det du ser på har bare 128MB"

Etter det har jeg TOTALT sluttet å gå til den pc sjappa. Så det jeg lurer på er: Kan det stemme at bare DVD brennern holdt etter lynnedslaget?

Han lurer også på om hva som er best av lite retail og full retail på skjermkrot, jeg vet ikke hva det er selv, så spør her. Noen som kan hjelpe kompisen min?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...