Gå til innhold

Bør jeg bytte fra intigrert lydkort?

Anbefalte innlegg

Jeg har intigrert lydkort i maskinen min. Bør jeg bytte til et eget lydkort? Tapper det integrerte lydkortet maskinens kapasitet i f.eks krevende spill? Hvor høyt opp i pris må jeg i så fall for å få et greit/bedre lydkort/kvalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en fordel om du sier hvilket integrert lydkort som er på din maskin, f.eks ved å nevne hvilke type hovedkort du har.

Noen integrerte lydkort er faktisk svært bra og duger til det meste, selv om det ikke er så mange av dem. Så det er slettes ikke sikkert at du har behov for et nytt lydkort.

Lenke til kommentar

Har et hovedkort fra MSI med innebygget lydkort!! Det jeg opplevede var at jeg fik generelt dårligere score i div Benchmarkprogrammer når jeg brukte det innebyggde kortet!! SKiftet så til SB-live, og nå til SB Audigy!! Forskjellen på lyden og generell ytelse var enorm!!

Lenke til kommentar

Lyden fra mitt onboard CMI 8378-kort rocker max! Den er GOD! Trenger ikke noe ekstra lydkort, jeg. Så du BØR nevne hvilket hovedkort det er, og hvilken brikke det er...

Og, om du selv er fornøyd med lyden, hvorfor oppgradere? Men om du syns lyden stinker, så...

HØRER du ikke behovet for oppgradering, er det ikke der! Sånn er det bare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...