AK47 Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har intigrert lydkort i maskinen min. Bør jeg bytte til et eget lydkort? Tapper det integrerte lydkortet maskinens kapasitet i f.eks krevende spill? Hvor høyt opp i pris må jeg i så fall for å få et greit/bedre lydkort/kvalitet? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har to PC'er, en med integrert lyd, og en med et SB Live! lydkort. Kvalitetsforskjellen på de to er ENORM, eget lydkort er å anbefale dersom du bruker PC'en til andre ting en kontorapplikasjoner.... Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Kjøp deg et Hercules Game Sorround Fortissimo II Digital Kort det gjorde jeg ble dødsfornøyd http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Da får du dolby digital på forsterkeren din med Powerdvd og alt Av EAX Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Det er en fordel om du sier hvilket integrert lydkort som er på din maskin, f.eks ved å nevne hvilke type hovedkort du har. Noen integrerte lydkort er faktisk svært bra og duger til det meste, selv om det ikke er så mange av dem. Så det er slettes ikke sikkert at du har behov for et nytt lydkort. Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Har et hovedkort fra MSI med innebygget lydkort!! Det jeg opplevede var at jeg fik generelt dårligere score i div Benchmarkprogrammer når jeg brukte det innebyggde kortet!! SKiftet så til SB-live, og nå til SB Audigy!! Forskjellen på lyden og generell ytelse var enorm!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Lyden fra mitt onboard CMI 8378-kort rocker max! Den er GOD! Trenger ikke noe ekstra lydkort, jeg. Så du BØR nevne hvilket hovedkort det er, og hvilken brikke det er... Og, om du selv er fornøyd med lyden, hvorfor oppgradere? Men om du syns lyden stinker, så... HØRER du ikke behovet for oppgradering, er det ikke der! Sånn er det bare! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Ja vill eg si har et inte lydkort ac97 er navnet d er noe dritt d er disablet,Bruker creative 1024 som er mye bedre lyd synes eg. Kjetil Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 23:20, Kjetil Lura skrev:Ja vill eg si har et inte lydkort ac97 er navnet. ac97 er ikke noe lydkort, men angir bare at codec'en følger ac97 standarden for "high-quality, 20-bit audio architecture for the PC" (klipp og lim fra http://developer.intel.com/) Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hey Har en MSI KT3 Ultra-ARU hk, det integrete lykortet synens jeg er bra:-) Ha Optisk og Coax ut + 6.1 Men det finnes også massa ræva innebygde lydmort.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 (endret) noep Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå