Torrevieja Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva i all verden er forskjellen på disse sjermene egentlig. Har enderlig bestemmt meg og jeg skal kjøpe denne skjermen. Men jeg leste testen på GamePC.com (labratoriet) http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=vp201b&page=1 Og der er det snakk om en VP201B (B) Mens denne testen på Hardware.no er det snakk om en VP201s I Prisguiden så er det også oppført en VP201s og en VP201B lik pris også. Sjekket på Netshop.no og der var det også en VP201B og en VP201s kan det være at B betyr Black og S betyr Silver ?? tror ikke det for på VP201s kan du velge om du vil ha sølv/sort Isåfall hvorfor har VP201s en liten s mens VP201B har en stor B ?? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja b er black og s er silver. Tror det er helt tilfeldig om det er stor eller liten bokstav.... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 201S er både sølv og svart (det er sølv i bilderamma, og sort på foten, se bilde i hw's test) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 OK så det er samma skjermer. Da går jeg for Sølv ramme det er mye mere nice 8) Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dette er vanlig for ganske mange produsenter. Da det er to ulike produksjonslinjer velger de å bruke et prefiks i navnet for å skille de. Litt mer praktiske konsekvenser får det for skjermer som møter TCO 03 sertifiseringen - denne kan man ikke få med en svart ramme, og da er det logisk å bruke ulike navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå