Gå til innhold

Hvordan være SLEM i Fable? *SPOILER*


asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjøre slemme ting?

Som f.eks drepe Twinblade?

 

Er ikke vanskelig....

gjorde det. MEN jeg er ikke slem NOK. Heller bare littegrann mot evil siden :(

 

Og hvordan gifter jeg meg? Jeg ga tøsa ( hehe , etter å ha drikki meg drita ) en ring, og kjøpte hus, men jeg finner henne ikke ??

Lenke til kommentar

Andre tips om du vil være ond er å gjøre ond quest. For eksempel istedefor å redde en gutt i en hule ved å sloss mot denne nymfen, kan du finne en bandit og erstatte gutten med banditen, da får du evil points. Du kan jo også Stjele og andre diverse ting for å bli ond....

 

Og en ting som gjør deg VELDIG ond er hvis du ofrer folk som følger etter deg i sånn mørkt temple i nærheten av darkwood camp :) (anbefaler å ta med litt kraftige folk, for eksempel disse mercaneries som er rundt omkring, da blir du belønnet med "pure evil")

Lenke til kommentar

Det skjer en snodig ting når man prøver å spille skikkelig ond i RPG'er men ikke er vant til det. Jeg sleit ganske mye moralsk med å prøve å være mest mulig dark side i KOTOR f.eks. Flere ganger følte jeg meg pill råtten og reloada savegame og tok dialogen pånytt, rett og slett fordi det føltes helt kjipt å velge den onde delen.

Vi er så innprentet med å være snill og god og heltemodig i alle RPG'er noensinne. Vanskelig å bryte bort fra det.

 

Merkelig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Den Beste måten, er å denge opp dama di! (Såvidt jeg husker, skulle det gi 600 evil points! (Husker ikke om du skulle drepe hun, eller om du bare skulle slå henne så mye at hun vil skille seg med deg, men på en av de metodene skal du få -600 i alignment :D (Ikke prøvd, så det i et forum et eller annet sted.. :p )))

Lenke til kommentar

Har veldig hardt for å være ond jeg også..

 

For eksempel .. Før jeg begynte å spille fable gleda jeg meg til å mekke en slem char som alle var skremt..

 

Men når jeg begynte å spille klarte jeg ikke å drepe Twinblades, selv om han var slem.. Han var så nobel å fighte mano A mano, istedet for å ha hele banden etter meg..

Lenke til kommentar
Den Beste måten, er å denge opp dama di! (Såvidt jeg husker, skulle det gi 600 evil points! (Husker ikke om du skulle drepe hun, eller om du bare skulle slå henne så mye at hun vil skille seg med deg, men på en av de metodene skal du få -600 i alignment :D (Ikke prøvd, så det i et forum et eller annet sted.. :p )))

Det stemmer ja. Etter mine 20 konemishandlinger/skillsmisser, var horna mine ganske så respektable :!: ( det var de forsåvidt etter 2 skillsmisser og , hehe )

 

Twinblade slakta jeg totalt, han var noble ja, men jeg var jo evil for svarte :love:

Lenke til kommentar
Det skjer en snodig ting når man prøver å spille skikkelig ond i RPG'er men ikke er vant til det. Jeg sleit ganske mye moralsk med å prøve å være mest mulig dark side i KOTOR f.eks. Flere ganger følte jeg meg pill råtten og reloada savegame og tok dialogen pånytt, rett og slett fordi det føltes helt kjipt å velge den onde delen.

Vi er så innprentet med å være snill og god og heltemodig i alle RPG'er noensinne. Vanskelig å bryte bort fra det.

 

Merkelig.

Følte det samme, du er ikke alene.

 

Bra at vi har noe som heter medmenneskelighet, tror ikke det hadde blitt nypp på noen her hvis vi ikke hadde hatt det :!:

Lenke til kommentar

Mange ting man kan gjøre for å bli ond ja. Foreks. Knuse et vindu, så får du +5 evil. Dei fleste hus har mange vindu :)

Drepe vakter, drepe vandrende tradere som man møter i skogen. Blei faktisk maksa ut på ond etter det andre oppdraget. Ser jo ut som satan skjøl. hehe

 

Heeelt Genialt spill.

Lenke til kommentar
Bruk onde klær. Dark leather outfit er tøff. Hvertfall i starten av spillet...

Når du kommer litt lengre, kan du få deg Dark Plate Armor. Plate Armor er den beste rustningen i spillet.

Onde klær gjør ikke at du blir ondere, selv om de har innvirkning på din alignment på statistikk siden. Om du for eksempel setter på deg en Dark Plate Armor så blir ikke horna lengre.

 

Om du virkelig vil bli ond, så må du nok gjøre onde handlinger. Det er egentlig ganske lett. Bare å drepe alle handelsmenn du møter utafor byene, du får 12+ evil ponts for hver.

Lenke til kommentar
Og en ting som gjør deg VELDIG ond er hvis du ofrer folk som følger etter deg i sånn mørkt temple i nærheten av darkwood camp :) (anbefaler å ta med litt kraftige folk, for eksempel disse mercaneries som er rundt omkring, da blir du belønnet med "pure evil")

Om du får "pure evil" kommer helt an på tidspunktet du ofrer på. Det er mye lettere å få det på natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...