Chasseur Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Når jeg velger et område med marque tool, er den en knapp/funksjon som gjør at at jeg kan rotere det valgte området 180 grader? (i Photoshop 7.0) takker på forhånd.. Endret 10. oktober 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) mener du "invert selection? isåfall, er det: ctrl+shift + I .. tror det er eple + shift + I på mac. Edit: for å rotere ting: ctrl + T .. dette er snarveien for "free transform" ! mvh bigben Endret 10. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Vims Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Når jeg velger et område med marque tool, er den en knapp/funksjon som gjør at at jeg kan rotere det 180 grader? (i Photoshop 7.0) takker på forhånd.. Ta en titt her. http://www.hah.net/p5/text/info/info_1.htm Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe, så ikke editen din ben, men gjorde det, så takk! da var det løst! Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe, så ikke editen din ben, men gjorde det, så takk!da var det løst! thazz is good! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå