karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er 30,5 * 24,5 standard lengde og bredde på nye hker. Mitt Abit AN7 og Asus K8N E-Deluxe har samme mål. Synes dette er litt rart. Noen som har noen svar på dette. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvorfor synes du det er rart Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 For det ene kortet er over 1 år gammelt og er Socket A og det er Abit. Det andre er Asus er en del nyere og socket 754 og de har samme specs der. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 alle atx-hovedkort(regner med at det er det du har) skal jo passe inn i atx-kabinetter, og hvis de byttet mål på HK'ene ville det bli et slit og finne seg et nytt kabinett Lenke til kommentar
BengtU Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Som mumitr0ll sier kommer det av ATX formfaktor. Hadde vært et slit om du hver gang du skulle bytte en komponent i ditt system måtte tilpasse kontakter, kabinet osv.. Se link som sier litt mer om ATX forfaktor http://www.formfactors.org/developer/specs/atx2_1.pdf Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 atx er atx og siden atx har standard mål så er det ingen forskjell på om kortet er 5 år eller 1 mnd.. gammlet Lenke til kommentar
oycob Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nå er det riktignok forskjellige mål på kort innenfor atx-standarden, men skruehullene har faste plasseringer og det er en max størrelse på kortet... Det finnes jo små og store, tykke og tynne, høye og lave hk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hadde vært litt komplisert hvis hvert hovedkort hadde sine egene specs da.. Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 syntes ikke det er rart jeg. syns det er bra 8) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) nå er det riktignok forskjellige mål på kort innenfor atx-standarden, men skruehullene har faste plasseringer og det er en max størrelse på kortet... Det finnes jo små og store, tykke og tynne, høye og lave hk Nåja.... Gikk fra MSIk333Ultra, til et Epox 8kda3... Stressa vel og lenge med å finne årsaken til piping fra hk når jeg jeg kobla til strømforsyninga.... Monterte HK utenfor kabinett, og det var ikke no piping... Tror du ikke det var ei av de "gull" skruene som sitter i bakplata i kabinettet, som kom i kontakt med HK fordi det ikke var no festehull akkurat der, i det nye HK`et ? Skruen ble brukt på det gamle HK`et, men ikke det nye... Endret 11. oktober 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå