Duval Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg skal kjøpe meg en ny PS2 siden den forrige ble stjålet. Er det lurt å kjøpe den nye PS2 når den kommer 1. november eller skal jeg vente en stund og så daler den i pris? Eller skal jeg vente på PS3? Men PS3 blir vel svinedyr når den kommer? Hvor mye kommer evt. den nye PS2 til å falle til etter jul. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg regner med at GTA: San andreas som kommer 29. oktober alene er verdt prisen på en ny ps2, uanz hva den koster.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skal du vente på PS3, så må du nok vente en stund enda. Tipper at PS3 kommer til koste et sted mellom 4-5,5k. PS2 kostet jo heler 4500kr når den kom ut. Jeg tror heller ikke at den nye Pstwo vil koste så mye mer enn 1500kr, kanskje mindre også. Jeg synes det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Duval Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jepp, da skal jeg kjøpe PS2 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hørte at den nye ps2'n komme til å koste det samme som den gamle.. litt merkelig egentlig men mannen i butikken sa så. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg tror kanskje nye ps2 blir bundla sammen med san andres jeg Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tviler på det, siden det hadde vært den perfekte julegave, MEN spillet har 18års aldersgrense Tror aldri jeg har sett noen spill med 18års aldersgrense blitt bundlet sammen med noe Husk på, PS2 er jo en familiemaskin Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg tror kanskje nye ps2 blir bundla sammen med san andres jeg Ja, det går rykter om det. Håper PsTwo blir bundler med GTA:SA Fra spillmagasinet sin nettside: Selges med Grand Theft Auto? Det ryktes også at nye Playstation 2 vil selges i pakke sammen med «Grand Theft Auto: San Andreas» som slippes 29. oktober, men dette kunne Nordisk Film ikke bekrefte. Nordisk Film distribuerer Playstation i Norge. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hørte at den nye ps2'n komme til å koste det samme som den gamle.. litt merkelig egentlig men mannen i butikken sa så. Siden de har sluttet å produsere den vanlige ps2'en, for å la pstwo ta over, er det ikke merkeligt at de koster det same... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hørte at den nye ps2'n komme til å koste det samme som den gamle.. litt merkelig egentlig men mannen i butikken sa så. Siden de har sluttet å produsere den vanlige ps2'en, for å la pstwo ta over, er det ikke merkeligt at de koster det same... Husker at jeg leste i en artikkel at den ville koste det samme, så det stemmer sikkert Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kjøp pstwo du, da har du den i lenge før du bytter den ut mot ps3...vil ikke gå glipp av gt4,mgs:se og san andreas.... Lenke til kommentar
langmann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Greit nok - det er ikke SÅ lenge til PS3 kommer nå, men når den kommer så vil det sikkert bare være kjipe spill å få tak i til den og i tillegg kommer maskinen til å være rådyr. SÅ jeg regner med at det tar en stund etter at den har kommet ut til at "folk flest" gidder å kjøpe den. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lurer på om Sony velger å fortsette med den klassiske kontrollen.. (den som vi alle er så glad i Samma for meg, men det hadde vært litt kjekt med ett nytt design... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Solgte min ps2 for 1.5 år siden, da jeg fikk meg gc. Angret noe sinnsykt! Men nå som den nye versjonen av ps2 kommer har jeg en god nok unnskylding til å kjøpe meg en ps2 Gleder meg! (må prøve å få solge gc'en?) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg håper de beholder kontrollen som den er nå, den er perfekt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så reklame på tven istad, for den nye ps2. Ganske bra gjort å få den så liten. Utrolig tynn Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 I morgen kommer den lekre PSTwo, som jeg skal kjøpe, samt San Andreas, som jeg VIL kjøpe. Noen over 18 i Oslo som vil hjelpe en 16-år gammel GTA-tilhenger? Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tviler på det, siden det hadde vært den perfekte julegave, MEN spillet har 18års aldersgrense Tror aldri jeg har sett noen spill med 18års aldersgrense blitt bundlet sammen med noe Husk på, PS2 er jo en familiemaskin Doom3 er jo 18års-grense og blir vel bundla med no skjermkort til pc? -- Og ja, PSTwo vil da koste det samme Tenkte å kjøpe pstwo og gta:sa Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tenkte å kjøpe pstwo og gta:sa ...akkurat DET har jeg gjort idag PStwo er så sexy og GTA: SA er drit rått! *fornøyd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå