Gå til innhold

Den nye PS2 vs. PS3

Duval

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny PS2 siden den forrige ble stjålet. Er det lurt å kjøpe den nye PS2 når den kommer 1. november eller skal jeg vente en stund og så daler den i pris? Eller skal jeg vente på PS3? Men PS3 blir vel svinedyr når den kommer?

Hvor mye kommer evt. den nye PS2 til å falle til etter jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du vente på PS3, så må du nok vente en stund enda. Tipper at PS3 kommer til koste et sted mellom 4-5,5k. PS2 kostet jo heler 4500kr når den kom ut. Jeg tror heller ikke at den nye Pstwo vil koste så mye mer enn 1500kr, kanskje mindre også. Jeg synes det er verdt pengene.

Lenke til kommentar
jeg tror kanskje nye ps2 blir bundla sammen med san andres jeg

Ja, det går rykter om det. Håper PsTwo blir bundler med GTA:SA :D

Fra spillmagasinet sin nettside:

Selges med Grand Theft Auto?

Det ryktes også at nye Playstation 2 vil selges i pakke sammen med «Grand Theft Auto: San Andreas» som slippes 29. oktober, men dette kunne Nordisk Film ikke bekrefte. Nordisk Film distribuerer Playstation i Norge.

Lenke til kommentar
Hørte at den nye ps2'n komme til å koste det samme som den gamle.. litt merkelig egentlig men mannen i butikken sa så.

Siden de har sluttet å produsere den vanlige ps2'en, for å la pstwo ta over, er det ikke merkeligt at de koster det same...

Husker at jeg leste i en artikkel at den ville koste det samme, så det stemmer sikkert :)

Lenke til kommentar

Greit nok - det er ikke SÅ lenge til PS3 kommer nå, men når den kommer så vil det sikkert bare være kjipe spill å få tak i til den og i tillegg kommer maskinen til å være rådyr. SÅ jeg regner med at det tar en stund etter at den har kommet ut til at "folk flest" gidder å kjøpe den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tviler på det, siden det hadde vært den perfekte julegave, MEN spillet har 18års aldersgrense ;) Tror aldri jeg har sett noen spill med 18års aldersgrense blitt bundlet sammen med noe :hmm:

Husk på, PS2 er jo en familiemaskin

Doom3 er jo 18års-grense og blir vel bundla med no skjermkort til pc? :)

--

Og ja, PSTwo vil da koste det samme :) Tenkte å kjøpe pstwo og gta:sa :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...