Alf-NOR Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er ikke sikker på hvilket emne dette skal gå under..siden den har flere momenter men: Har en 2 år gammel laptop,Compaq Presario 1525 EA som jeg opplever som veldig treg for og ha en 2.4 gHz CPU. Minne som er inne er 256 MB. Har innstallert Compaq's sitt "eget" system med 4 CD'er av System Recovery CD's, som også er installert ved kjøp.Denne har XP Home inne,og jeg har oppdatert til XP SP2. Også i CD-pakken fulgte det med en ren XP Home,men som kun er beregnet for Compaq-maskiner. Denne har jeg også prøvde,og då var maskinen en del raskere. Noen forklaring på denne tregheten? Ved HP's support i Norge sier de at jeg kan sette inn max.2 GB av typen PC2100 minne, mens dokumentasjonen sier max 1.024 GB,videre sier support at man kan bruke 1024 i hver slot,mens dokumetasjons cd'en sier 512 MB. Noen anbefalinger av merke? En liten kommentar til innlegget om OS ovenfor: Jeg må bruke de 4 recovery cd*ene,for jeg i det hele tatt skal få installert og bruke D-Link's trådløse kort DWL-G650. Håper at noen har erfaringer/kommentar til dette "kombi" innlegget Mvh Alf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå