duda Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hvilke fotballspill til PS2 vil dere anbefale? Og helst en begrunnelse. Fifa 2005. Begrunnelse? Det er best. I tillegg har du "alle" lisensene, eneste laget man savner er vel Nederland, men de fleste landslag og klubblag har blitt tatt med, med navn og statestikker som stemmer overens med alle spillerne, som er mye mer enn man kan si for Pro Evolution-spillene. er statistikk viktigere enn gameplay nå? da har du misforstått litt. gameplayen er viktigst. det at fifa har alle lisensene er jo et pluss. men nå har jo PES også fått noen lisenser. selv har jeg alltid likt fifa, og aldri prøvd PES. men etter all den positive omtalen og den fabelaktige gameplayen de har, så vurderer jeg faktisk å kjøpe det iår. men spør igjen, noen som vet om det blir mulighet for online spilling på PES 4? Endret 12. oktober 2004 av duda Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg har aldri sagt at statestikk er viktigere enn gameplay, jeg mener at Fifa 2005 har best gameplay i tillegg til at det har statsen. Endret 12. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 sukk. jeg synest hvertfall att til og med PES 3 er bedre en fifa 2005! tror det har noe me att de beveger seg mye bedre i PES og når du trykker på springe-fort-knappen så merker du faktisk forskjell Lenke til kommentar
T3D Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har alle i PES serien og er så vidt lei av 3'ern kjøpte den dagen den kom ut spiller den fortsatt.. Den 15okt kommer 4'ern gleder meg som en unge..GAME ON PES FANS!! Du må bare prøve PES.. FIFA lr TIF kommer ikke i nærheten av realisme og spille glede som pes gjør anbefaler på det sterkeste kommer aldri mer til å spille fifa lr tif som meg.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 har veldig lyst til å prøve PES 4, men syns det er veldig kjipt at de ikke har online støtte på PS2. litt kjedelig at de ikke har alle lisensene også. men men kommer nok til å prøvespille PES 4 før jeg eventuelt kjøper Fifa 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå