Gå til innhold

Alternativ til Konica Minolta DiMAGE X31?

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt dette kamera. Fin pris, bruker SD brikker som jeg allerede har en del av. Bruker standard batteri, akkurat som mine to andre digitale kamera. Trenger et kamera som er lite nok til å ha i lommen. Som jeg tar med meg på alle de plassene der det kan dukke opp artige motiver.

Finnes det noe alterntiv? Genialt med 3x optisk zoom, noe jeg nesten setter som et krav. Ser foresten at det er Nomatica.com som billigst på dette kamera. Funker bra å bestille derfra? Og tilslutt, er det verdt å betale de ekstra kronene for et Dimage Xg?

Ble masse spørsmål som jeg håper noen tar seg tid til å svare på. Ser for meg å bestille mandag, så jeg har det til helgen, da stipendet kommer:)

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil helt klart mene at Xg er de ekstra penge værd! De tests jeg har læst giver det væsentligt bedre billedkvalitet. Desuden har Xg optisk søger, hvilket X31 mangler, og kameraet er endda mindre...

Godt nok må du leve med at batteriet er et specialbatteri, men jeg vi uden tvivl vælge Xg... jeg tror du vil finde at de ekstra penge er godt givet ud :)

Lenke til kommentar

Jeg tror du bliver godt tilfreds med det (jeg går ud fra at du har bestemt dig for Xg...?). Som du selv siger, så har du jo et større kamera, så pointen med et nyt er jo at du altid har det med og her er Konica-Minolta Xg et af de mindste, endda med intern zoom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...