meastp Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Da jeg startet DC++ i dag (windows), fikk jeg beskjed om at en ny versjon er sluppet. Der sto bl.a dette: * I added some files to ease compilation under linux, to hopefully spur people to start porting (I've heard there's some mac port under way as well, check it out!) Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Da jeg startet DC++ i dag (windows), fikk jeg beskjed om at en ny versjon er sluppet. Der sto bl.a dette: * I added some files to ease compilation under linux, to hopefully spur people to start porting (I've heard there's some mac port under way as well, check it out!) dcqui-qt er bedre enn DC++, så hvorfor styre så jævlig med den? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) dcqui-qt er bedre enn DC++, så hvorfor styre så jævlig med den? Fordi dcgui-qt er, for meg ihvertfall, særdeles rotete... det kommer egentlig an på hva du legger i ordet bedre... Flere funskjoner er ikke alltid bedre, vet du. Endret 10. oktober 2004 av meastp Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Absolutt positivt! Manuel: Nåh, smaken er som baken. Jeg liker DC++ svært godt, men har heller ikke noe imot DCQT. Jeg ville imidlertid aldri brukt DC++ gjennom Wine eller noe, der går grensen. Dersom DC++ portes til Linux (gjerne QT istedet for GTK...) kommer jeg definitivt til å bruke det. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 DCQT går jo dessuten på QT, noe jeg velger å ikke bruke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg bruker heller ikke QT, utenom med K3B da, - fins jo ikke bedre program til brenning.. (altså, lett - samt masse muligheter).. Venter på G3B da ;p DC er forressten noe jeg ikke bruker. Det er så stress. BitTorrent er så mye enklere.... Endret 10. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
ratix Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg bruker heller ikke QT, utenom med K3B da, - fins jo ikke bedre programtil brenning.. (altså, lett - samt masse muligheter).. Venter på G3B da ;p cdrecord <3 Dette er gode nyheter, jeg har emulert DC++ med wine ganske lenge nå. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 <pirkemodus> Nei, det har du ikke. </pirkemodus> De sjeldne gangene jeg bruker DC, holder dcgui (eller hva nå de har skiftet navn til - valknut eller noe) lenge for min del. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hmmm kom vel litt på avveier, dette her... Ihvertfall så har jeg funnet et påbegynt prosjekt: DC++ for Linux Det er en svenske som driver det, jeg har snakket litt med ham. [...] Om du ids skulle du kunna hämta ut koden från cvs och testa att kompilera den. Jag har just gått över till autoconf så jag vet inte hur bra det funkar. Det vore kul att veta på vilka platformar det kompilerar/inte kompilerar. [...] Så det er bare å teste, folkens... (kanskje gi meg et lite hint om hvilke filer jeg skal ta ned, så jeg også kan forsøke ) Endret 17. oktober 2004 av meastp Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kjør en: apt-get install valknut emerge portage pacman *whatever DCGUI-QT har skiftet navn til valknut hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg håper VIRKELIG at noen tar tak i dette og lager en skikkelig DC-klient som bruker gtk2... Jeg brukte valknut en stund, men har lite til overs for QT, så for tiden bruker jeg DC++ via cedega. Det DC++ Linux-prosjektet ser lovende ut, håper det ikke dør... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvorfor er det ikke linket til det fra DC++ sin hovedside? Det burde da peke langt flere intersserte i riktig retning... Noen som har prøvd det (lar det seg kompilere/starte?) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror ikke du skal ha hastverk med å prøve det. Om du tar en titt på "todo"-lista hans så står det under "missing": * Downloading files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå