Gå til innhold

kv8-max3 - oppstart/strøm problem

Anbefalte innlegg

Hei

Har et problem som jeg ikke er sikker på hva er, men tror det har et eller annet med oppstart eller strømmen å gjøre..

kv8-max3 korta har et lite display som viser hvilken fase maskinen er i.. Fasene er nummerert og man kan derfor finne ut om alt er rett.

Det skjedde for noen dager siden, da jeg flyttet rom. Etter å ha satt i strømkontakten ville den ikke bli slått på. Den var helt dau, som om strømmen ikke var koblet til.

Jeg ventet en stund, og etter 1 min eller så kom en liten lyd, og da fungerte plutselig alt sammen. Jeg åpnet kabinettet for å se hva som kunne være gale og merket at det stod F . på displayet istedenfor 22. Dette var rett etter at jeg tok i strømmen på nytt. det tar ca 1 min før maskinen har gått fra F . til 22, og det virker som om det er noe den har problemer med å boote, eller no slikt... Jeg har slått opp i manualen og der står det ingen F . nevnt.

Vanskelig problem, vanskelig å forklare... Håper bare på en enkel løsning.

Var i butikken og de foreslo at jeg skulle sjekke at alle delene satt godt fast, og det gjør de.

Oppsummering: Problemer med å starte opp etter at den har fått strøm (dette skjer også når jeg har slått av maskinen, og må derfor vente 1 min før jeg kan slå den på)

Litt mindre problem: Det er flere av nummerene som ikke står beskrevet i manualen.. Dette er litt irriterende... Hva kan dette være?

Takker for alle svar, om det blir noen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...