Dux ducis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Jeg vil ha meg et digitalkamera som jeg kan koble til PC-en på en grei måte.(Har både firewire og USB2 her) Jeg har ingen spesielle krav til kameraet heller. Jeg er også såpass amatør på dette området så jeg er neppe kravstor. Derfor har jeg satt prisgrense til 1500 kr, så får jeg heller kjøpe et bedre et hvis jeg blir veldig intressert i bilder osv. Noen forslag? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Canon A400 - et godt kvalitetskamera til få penge Der er mange andre alternativer, men det er svært at komme med konkrete anbefalinger når du ikke skriver noget om hvad kameraet skal bruges til... Selv om du ikke har nogen særlige krav til kameraet MÅ der da være noget du ønsker??? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg vil gjerne ha et kamera med godt med minne(er 16 MB lite der?) Bruksområde vet jeg ikke helt men jeg antar at jeg skal bruke det på alt fra skoleturer til fotografering av PC-en hjemme Mulig det blir det Cannon-kameraet, hørt at Cannon er bra! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Uanset hvilket kamera du vælger får du ikke ret meget minne med, så du må investere i ekstra. Og 16 mb rækker ikke ret langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå