hanssen59 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har en bærbar maskin som plutselig begynte å oppføre seg rart. Får ikke kjørt programfiler med etternavn .EXE Alle programmer som ligger på skrivebordet har plutselig fått icon til Word-dokument. Kan være virus, men kan også være noen her i huset som har trykket på noe som de ikke skulle.. Når jeg prøver å kjøre en EXE-fil, så starter maskinen word og viser innholdet i filen. Når jeg velger KJØR fra startmenyen og skriver CMD, så spør maskinen etter hvilke program jeg vil bruke for å åpne filen. Noen som har en ide? (for å kjøre recoverycd, så er det også en EXE-fil. Dermed går ikke det.) Lenke til kommentar
Variable Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 booter du med recovery cden skal det ikke være noe problem da.. ihvertfall tror det beste for deg er en en recovery/ eller clean install av windows kanskje du har fått virus også.. så du bør på scanna pcen etterpå Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe, den er stygg... Tror nok en recovery er best her, men du kan jo prøve en restore til et tidligere tidspunkt hvis du har Windows XP. Trykk Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting. Prøv deg frem og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Flyttes til programvare -> Windows da dette ikke er ett hardware problem. Lenke til kommentar
hanssen59 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Får ikke kjørt verken systemgjennoppretting eller cd. Må sansynligvis starte maskinen med win98-diskett og slette partisjonen for så å legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå