Gå til innhold

steng denne posten :)

Skink_123

Anbefalte innlegg

hmm, jeg lå på ca 55 i load, så skjedde det noe, pcen slo seg av og når jeg skulle starte den opp så bare peip og pip det fra pcen og ingenting skjedde, så tenkte jeg at jeg skull kjenne om det var varmt, gikk fint å ta på, så skrur jeg av vifta, med det resultat at vifta ramler ned i henda på meg MED prosessoren fast på, den sitter fast, men kjølepastaen som var på sidene av cpuen er fortsatt myk, det merkelige er jo at egentlig så skulle jo prosessoren være låst til hovedkortet, siden låsen fortsatt var på?

hjelp motas med takk :) Jeg er rådvill

steng denne :)

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke særlig populært å lage 2 topics om samme tema. Du har jo kopiert det du skreiv i din forrige tråd og laga et nytt topic :mad:

Hva er det du trenger hjelp til? Hvis du har gjort alt som det skal gjøres så skal ikke noe slikt skje. Var det dette du ville høre? Fint om du kommer med en problemstilling der du er mere spesifikk rundt hva du vil ha hjelp til

Lenke til kommentar

Må beklage det :)

Om noen kunne si meg hva jeg gjør vidre, så hadde det vært kjempebra :)

Maskinen har vært helt fin i noen uker, har fått tips om at det bare er å vrikke litt på cpu'en og få den løs fra vifta, og sette ting på plass og prøve igjen, men jeg tror jeg venter å får noen som har litt erfaring til å gjøre det :)

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar

Høres ut som det er en god ide å vente på noen som kan hjelpe deg ja. Hvis du ikke har peiling på datakomponenter så vil jeg ikke anbefale å tukle med maskinen

Hvis du bestemmer deg for å prøve selv, så bør du lese gjennom denne guiden. Så skrider du ikke til verket helt uforberedt. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk :)

Skal lese den, men jeg tipper jeg kommer til å vente ;)

Bare så synd at det er så få som er våken tidlig på en søndags morgen :p Det værste av alt er at når jeg våknet selv i dag så lå mobilen på bakken og feste til batteriet brista, alt går galt :D Men det er ingen sak å få fikset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...