Gå til innhold

Oppgraderingspakke fra Komplett eller ikke?


Anbefalte innlegg

hmm, den ramen virket dyr.. så at det var 2x 256 brikker.. jeg må tenke litt økonomisk, så jeg tror jeg kan klare meg med en vanlig 512 brikke til 700-800 kroner.. Jeg har 512 DDR PC2700 fra før av.. hvordan fungerer 3200 og 2700 sammen ?

Da får du max 2700 ut av begge. Men tror jo faktisk 3200 er billigere nå, så du kan jo gå for det likevel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det verdt å kjøpe Gainward GeForce 6800 LE 128 MB til 1849,- + frakt fra komplett ? er det virkelig så mye bedre ?

det er desverre bare en stk test på hw.no, denne kan du finne her https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20228

her sier vedkommende at det støyer og tar mye plass.. hvordan er støynivået til radeon9800 pro i forhold til dette kortet ? det samme med plassen

9800 pro har litt høyere ytelse enn 6800 LE og er det beste kjøpet hvis du ikke modder kortet.

 

Hvis du modder kortet kan du låse opp de siste 8 pipelines på 6800 LE....orginalt har det 8.Er vist ikke alle kortene det går ann på,men leste på et annet forum at suksessraten var på 60-70%.

Lenke til kommentar

hehe, blir nokså forvirret av disse to skjermkortene, ser ut som de er ganske så like i ytelse :)

 

ukens tilbud på netshop er forresten denne her.. hvordan er maxtor på harddisker ? hvordan er denne i forhold til den jeg har på kjøpslisten ?

 

Maxtor 250GB S-ATA 7200 RPM harddisk 16MB cache

Pris forrige uke kr. 1850,-

Pris denne uken KUN kr. 1495,-

Lenke til kommentar

Klarte ikke å dy meg.. tror nok jeg går for Gainward GeForce 6800LE.. ser ut som dette har bedre ytelse enn Radeon 9800 PRO pluss at jeg kan klokke det betraktelig opp senere :) kan alltids sende det tilbake om jeg ikke er fornøyd :p

Endret av Roesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...