tHEMiDENS Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ang responstid, jo lavere desto bedre..ikke sant? Denne her har 12ms i respons tid. Den virker som en vinner i mine øyne, pent design. Hva mener dere? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Joda en veldig bra skjerm, les testen av den hvis du ikke har gjort det. Det store minuset med den er at den ikke har dvi. Men det er ikke sikekrt det gjør deg noe, for den er driiit stili!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har den på skrivebordet nå, og hva jeg synes om den kan du lese på hw iløpet av uka Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 det må være den skjermen med det beste designet jeg har sett! skal ha Ny skjerm, og denne så virkelig flott ut, 19'' og greier til under 4500.-kr var vel ikke så gæren't heller kansje? Lenke til kommentar
tHEMiDENS Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei den har jeg ikke lest.. Skulle gå får CS skjermen til philips helt til denne dukka opp. regner med at det blir denne, nei er ikke så must å ha dvi for meg, er gamer for det meste. Lenke til kommentar
tHEMiDENS Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 er så fornøyd med denne skjermen .. måtte bare kjøpe den !! ikke dumt valg, men kommer nok til kjøpe en til, neste mnd. Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er denne skjermen noe ala Philips 190S5CS, Philips 190B4CG, Philips 190B4CS, Philips 190B5CS, Philips 190B5CG og hva de nå ikke heter alle sammen.... Denne Philips 190S5FS er jo billigere enn de andre, men minst like bra eller??? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Philips har delt inn navnet på skjermene i ulike deler. 190 indikerer at det er en 19-tommer. S, B og P sier noe om hva som følger med. S er basic med kun VGA, P er high-end med alt, og B er noe i midten. Tallet etter der er jeg faktisk usikker på, men det går på ulike serier tror jeg. De to siste bokstavene indikerer revisjoner av samme modell. F.eks. har 190S5FS et 12 ms panel, mens CS bare har 16 ms. Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 enden skrev: "S er basic med kun VGA" (cut'n'paste) Hva mener du egentlig? Og "P er high-end med alt, og B er noe i midten". Snakker du om DVI/D-SUB grensesnittet her, eller hva? Hva innebefatter det at alt er med i high-end versjonen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har denne skjermen selv, er meget fornøyd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 enden skrev: "S er basic med kun VGA" (cut'n'paste)Hva mener du egentlig? Og "P er high-end med alt, og B er noe i midten". Snakker du om DVI/D-SUB grensesnittet her, eller hva? Hva innebefatter det at alt er med i high-end versjonen? Modellene i S-seriene er stort sett ribbet for finesser. Du får panelet og en VGA-kontakt. Modellene i P-seiene har "alt". Dette inkluderer høyttalere, DVI, etc B-seriene har ikke absolutt all funksjonalitet som er i P-seriene, men har i alle fall DVI Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvordan er bildekvaliteten i desktop/film sammenliknet med typiske diamondtron-/trinitronskjermer? Virker som et best buy dette... selv om det hadde vært mer spennede med widescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå