Polarbastard Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Så en morsom liten sak i Dagbladet . Og en webside som tar opp dette temaet Det skal ikke mye til for konspirasjonsterroristene slår til .... #EDIT av moderator - Endret dårlig emnefelt# Edit av Polarbastard: Personlig synes jeg at "Er Bush fjernstyrt...?" var en bedre tittel enn "Bush med radiomottager?" Dessuten er tittelen på websiden jeg linket til " Is Bush Wired?" , der "wired" i denne konteksten faktisk betyr "fjernstyrt" .... Men men... flisespikkerier... måtte bare få det ut... Endret 10. oktober 2004 av Polarbastard Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 pressen altså... hvis han absolutt skulle hat med seg en radio mottager så hadde han vel hatt den i lomma... Er det ikke ganske vanelig av dress jakker buler slik, mener hvertfall jeg har sett det før. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har kommet mange idiotiske forslag. At han er ringeren i Notre Dame osv. Ern wired? Tviler. I så fall er de som snakker til han enda mindre kyndig enn hva han selv er. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For å sei det sånn, eg tvilar ikkje på at Bush har ein radiosendar bak på ryggen, mannen er jo som kjent ikkje særlig intelligent og ute av stand til å svare for seg. Dessuten slit han med orda, noko som forsterkar teorien enda meir. Og får å seie det sånn: Kerry er mykje smartare enn Bush, han hadde aldri hatt ein sjanse i ein skikkeleg debatt med han. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Omg. Når jeg leste topic trodde jeg det var no fjernstyrte bush dokker man kunne få kjøpt Dette her var bare tåpelig .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For å sei det sånn, eg tvilar ikkje på at Bush har ein radiosendar bak på ryggen, mannen er jo som kjent ikkje særlig intelligent og ute av stand til å svare for seg.Dessuten slit han med orda, noko som forsterkar teorien enda meir. Og får å seie det sånn: Kerry er mykje smartare enn Bush, han hadde aldri hatt ein sjanse i ein skikkeleg debatt med han. Bush har ikke alltid vært slik da. Typisk folk å komme å si at han er dum fordi han sliter med å uttale seg noe ganger. Bush blir betegnet som uintelligent i idotiske og/eller røde miljø. Tror folk bosatt i Norge skal holde kjeft om hva vi tror vi vet om Bush. Uansett hvem som blir USA's neste president vil han bli uthengt og kastet dritt om, og det er nettopp det som vil nå frem til Europa. En mann som ikke hadde blitt nervøs når han talte på USA's vegne må være en komplett idiot. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Går jo rykter om at han har tidlig alzheimers da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For å sei det sånn, eg tvilar ikkje på at Bush har ein radiosendar bak på ryggen, mannen er jo som kjent ikkje særlig intelligent og ute av stand til å svare for seg.Dessuten slit han med orda, noko som forsterkar teorien enda meir. Og får å seie det sånn: Kerry er mykje smartare enn Bush, han hadde aldri hatt ein sjanse i ein skikkeleg debatt med han. Bush har ikke alltid vært slik da. Typisk folk å komme å si at han er dum fordi han sliter med å uttale seg noe ganger. Bush blir betegnet som uintelligent i idotiske og/eller røde miljø. Tror folk bosatt i Norge skal holde kjeft om hva vi tror vi vet om Bush. Uansett hvem som blir USA's neste president vil han bli uthengt og kastet dritt om, og det er nettopp det som vil nå frem til Europa. En mann som ikke hadde blitt nervøs når han talte på USA's vegne må være en komplett idiot. At det blir kastet dritt mot den sittende presidenten er bare bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg