Gå til innhold

Hva er forskjellen på Asus og Saphire etc?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt skjermkort ganske straks. Jeg er allerede innstilt på å kjøpe Saphire versjonen av Radeon X800XT PE VIVO, men før jeg gjør det som en siste mulig omvei lurer jeg på hva forskjellen teknisk sett er på asus og saphire. Jeg mener å si at de er de eneste to som produserer dette kortet, og ja jeg vet at selve retail pakken er forskjellig når det gjelder software osv. Men rent teknisk, hva er forskjellig på skjermkortene? Er noen av dem bedre enn den andre? For nå er jeg ute etter det aller råeste, og vil ikke føle meg slått av et annet skjermkort. Så hvis et av selve skjermkortene er bedre? hvilket, asus eller saphire?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et webcam jeg, men prince of persia sands of time følger med saphire, et av det beste platform spillene noen sinne, har det på ps2, lurer på hvordan det er på pc. Så følger absolutt alle ledninger til video in og ut jeg hadde gruet meg til å kjøpe med det, så da er jo det problemet løst, pluss eget dedikert overklokkings program, vet ikke om dette er ati standar for dette kortet, men hvertfall fint å ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...