Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort ganske straks. Jeg er allerede innstilt på å kjøpe Saphire versjonen av Radeon X800XT PE VIVO, men før jeg gjør det som en siste mulig omvei lurer jeg på hva forskjellen teknisk sett er på asus og saphire. Jeg mener å si at de er de eneste to som produserer dette kortet, og ja jeg vet at selve retail pakken er forskjellig når det gjelder software osv. Men rent teknisk, hva er forskjellig på skjermkortene? Er noen av dem bedre enn den andre? For nå er jeg ute etter det aller råeste, og vil ikke føle meg slått av et annet skjermkort. Så hvis et av selve skjermkortene er bedre? hvilket, asus eller saphire? Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan iallefall sjekke specs. på asus sitt kort på asus.com Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg har sett på begge specs, men mine øyne er ikke så trent at jeg ser det, hz, ram, og in/outputs er det samme... det er alt jeg ser Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Specsene er helt like fra merke til merke ja Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 ja, så da er det bare pakke bundelen som er forskjellig altså, og der er Saphire overlegen, btw, forbanna vanskelig å få tak i det saphire kortet her i oslo for tiden Lenke til kommentar
sindre1 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 x800xt kort er vanskelige å få tak i stortsett uansett hvor du er i landet. Om Saphire sin bundle er bedre en Asus sin kan vell diskuteres. Asus bundler blandt annet web cam med sine XT kort Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 har et webcam jeg, men prince of persia sands of time følger med saphire, et av det beste platform spillene noen sinne, har det på ps2, lurer på hvordan det er på pc. Så følger absolutt alle ledninger til video in og ut jeg hadde gruet meg til å kjøpe med det, så da er jo det problemet løst, pluss eget dedikert overklokkings program, vet ikke om dette er ati standar for dette kortet, men hvertfall fint å ha Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det eneste jeg kan se på kortet er at asus har større vifte. (Lengere kjøle ribber) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 sett på benchmarks her... ingen spesiell nevning om kjølings forskjeller. Personlig tror jeg heller ikke noen av kortene funker bedre enn det andre pga den lille vifteforskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå