drevils Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har satt opp webcamet mitt til å ta bilde hvert 30 sec over lengre tid, hvor det har stått i ro og overvåket et område. Nå ønsker jeg å legge bildene etterhverandre og lage en filmsnutt på et par minutter. Til dette trenger jeg altså et windows program som klarer å legge disse bildene sammen, har prøvd å søke etter noe som kan brukes men finner ingen programmer som kan brukes. Det er snakk om en nærmere 3000 bilder. Regner med at dette burde finnes et sted Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gratisprogrammet JPGVideo burde være midt i blinken. Omtale og lenke til progammet finner du her: http://nva.no/standard1.asp?side=laganimasjon.inc Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan bruke Macromedia Flash, men det koster. Meget bra Prog til å lage animasjonsfilmer osv, men krever at du setter deg litt inni det:) Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nå var det snakk om å sette sammen noen tusen enkeltbilder fra et webkamera til en sammenhengende film, da. Tror ikke akkurat Flash er beregnet på det selv om det kanskje er mulig å få til. Lenke til kommentar
Raring Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvordan setter du opp cam.'et til å ta bilde hvert 30. sek.? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ulead Gif Animator er fint til dette http://www.ulead.com/ gratis trial tilgjengelig på websiten deres Adobe ImageReady er også ypperlig til slike oppgaver (følger med Adobe PhotoShop) Lenke til kommentar
Raring Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Svarte du meg SUiCiDE_COMMANdO ? Lenke til kommentar
drevils Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Tusen takk for svar, JPGVideo funka ypperlig :D Hvordan setter du opp cam.'et til å ta bilde hvert 30. sek.? - Jeg brukte WebCamXP til dette, her er en funksjon som heter gallery, som automatisk kan ta bilder og lagre bilder Endret 19. oktober 2004 av drevils Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du kan kjøpe profflisens til Quicktime fra Apple og så importere image-sequence (så sant bildene har etterfølgende nummer). Så kan du eksportere til det formatet du ønsker. Tror en lisens koster omkring 300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå