ozone Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja nå etter å ha sett videoen tror jeg faktisk mer på utsagnene dine! Lenke til kommentar
entonic Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Filmen virker ikke hos meg. Får bare lyd og et bilde hvor det står loading video. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Filmen virker ikke hos meg.Får bare lyd og et bilde hvor det står loading video. Fikk det samme da jeg forsøkte med Opera. Fungerte med IE. Endret 11. oktober 2004 av eivindbirkeland Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan du ikke bare sende en mail til forbrukerinspektørene eller tv2 hjelper deg? når folka får norsk media etter seg så begynner de nok å skjelve ja........ Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan du ikke bare sende en mail til forbrukerinspektørene eller tv2 hjelper deg? når folka får norsk media etter seg så begynner de nok å skjelve ja........ Hehe, de har media etter seg... Media, tusenvis av brukere og en haug advokater. TV2 hjelper deg fra lille Norge liksom? Jaaa, det er skummelt! Hjelper det? Neh... Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan du ikke bare sende en mail til forbrukerinspektørene eller tv2 hjelper deg? når folka får norsk media etter seg så begynner de nok å skjelve ja........ Hehe, de har media etter seg... Media, tusenvis av brukere og en haug advokater. TV2 hjelper deg fra lille Norge liksom? Jaaa, det er skummelt! Hjelper det? Neh... Men herregud, paypal er ikke guder, de klarer å invadere et land, kille 75% av Al-Qaeda(så på tv-debatten) men klarer ikke å ta knekken på paypal?? Livet er basert på media, send noe ppå tv-en>>alle slutter å bruke det>>saksøk>>get money back>> Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har aldri hatt problemer med PayPal, og jeg har et stort problem med og ta noen websider som heter http://www.paypalsucks.com eller http://www.paypalalert.com etc. Om det hadde vært 2000 såkalte "ran" hver dag, så ville det vel knapt vært igjen brukere på PayPal nå. Det er vel heller hykleri og skrik som er sendt ut for å skade ryktet til et selskap som nesten har monopol på markedet, slik som med andre store selskaper, om alle ryktene og skrikene skulle vært sanne, kunne vi ikke stolt på et eneste stort selskap rundt om, paranoia kalles det vel. Mulig at et fåtall brukere har hatt problemer, men med tanke på de mange millioner menneskene som bruker PayPal hver dag, så er det ganske bra gjort syntes nå jeg. Men ingenting forsvarer og ikke svare på email, telefon, men man må også være sikker på at man har gått frem på riktig måte før man klager. Uansett, så tror jeg dette bare er hykleri eller noen mennesker som roper Ulv Ulv fordi de ikke var fornøyd med PayPal og blåser en nøtt opp til ti kuer. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Du har vel neppe satt deg særlig inn i saken. Les litt mer, og se at det faktisk foregår en hel del rundt dette selskapet som lukter litt svidd. Som kjent er det ingen røyk uten ild, og her er det MYE røyk. Det er ikke så vanskelig å se. Det er IKKE et fåtall brukere som har problemer. MANGE har problemer med de. Det er et fåtall her i Norge, ja - men så er det heller ikke mange som bruker PayPal her i landet. Hvorfor i alle dager skulle folk bruke tid, krefter og penger på å lage websider om dette? Fordi de ikke har annet å gjøre? Eller fordi de faktisk har mistet mange penger? Mange mennesker har mistet flere tusen dollar, pga. PayPal. Mulig det er en nøtt for deg at folk da blir forbanna. Men for all del, du må gjerne fortsette å bruke PayPal, og så skal jeg le godt av deg og utseendet i fjeset ditt den dagen de rapper penga dine. Endret 11. oktober 2004 av jendor Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Snabben: Som sagt.... fint at det funker for deg, men nå er du litt naiv.... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan du ikke bare sende en mail til forbrukerinspektørene eller tv2 hjelper deg? når folka får norsk media etter seg så begynner de nok å skjelve ja........ Hehe, de har media etter seg... Media, tusenvis av brukere og en haug advokater. TV2 hjelper deg fra lille Norge liksom? Jaaa, det er skummelt! Hjelper det? Neh... Jo, det kan bety en god del, som f.eks. at ingen her i landet vil opprette konto hos dem. Forøvrig kan innslag selges til andre land som f.eks. i Sverige. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har aldri hatt problemer med PayPal, og jeg har et stort problem med og ta noen websider som heter http://www.paypalsucks.com eller http://www.paypalalert.com etc. Om det hadde vært 2000 såkalte "ran" hver dag, så ville det vel knapt vært igjen brukere på PayPal nå. Det er vel heller hykleri og skrik som er sendt ut for å skade ryktet til et selskap som nesten har monopol på markedet, slik som med andre store selskaper, om alle ryktene og skrikene skulle vært sanne, kunne vi ikke stolt på et eneste stort selskap rundt om, paranoia kalles det vel. Mulig at et fåtall brukere har hatt problemer, men med tanke på de mange millioner menneskene som bruker PayPal hver dag, så er det ganske bra gjort syntes nå jeg. Men ingenting forsvarer og ikke svare på email, telefon, men man må også være sikker på at man har gått frem på riktig måte før man klager. Uansett, så tror jeg dette bare er hykleri eller noen mennesker som roper Ulv Ulv fordi de ikke var fornøyd med PayPal og blåser en nøtt opp til ti kuer. Eh, undersøk litt mer før du kommer med wiseman-konklusjoner......... Mener bare godt med det Edit: bra post dette, har sittet på paypalsucks.com fra 4 til nå (se klokkeslett for edit) prøv å holde oss update please! Endret 11. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ble ikke pyramide-spill tingen stoppet etter at tv2 drev og snuste litt...... det kan være en ide. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Snabben: Som sagt.... fint at det funker for deg, men nå er du litt naiv.... Heller litt naiv enn overstadig paranoid, men jeg vil ikke kalle meg naiv heller, fordi jeg ikke har noen grunn til og tro de vil stjele fra meg. Man kan ikke gå rundt og frykte kanskje jeg blir ranet i dag, kanskje jeg får virus, kanskje jeg får sprekk i ruta. - - - Jendor: Det finnes mye røyk på konspirasjonsteori sider også, men ytterst fåtall av de teoriene eller røyken er fakta. Av samme grunn folk lager konspirasjons teori sider om f.eks. at Visa er 666, Paven er djevelen og RFID brikker er Djevelens tegn. Med mindre du tror på det også da:) - - - realfingolfin: Det jeg kommer med er en konklusjon basert på personlig erfaring og kritikk av PayPal.com, den mener jeg holder mål. Holder hvertfall like mye mål som disse endeløse skrikene på websider som knapt kan taes seriøst av en barnehage elev. Blir vel litt naivt og tro at TV2 greier og stoppe et så sinsykt stort selskap som PayPal men:) - - - Jeg har solgt ting igjennom PayPal for over 2000$, ingen problem til nå. Også kjøpt en god del. Jeg vil også tro at en del av de tingene som skjer på PayPal faktisk er brukerfeil når de ikke får tatt imot pengene, at de har blitt lurt av en annen bruker eller lignende, og da er det jo ikke PayPal sin feil. Man kan f.eks. glemme og accepte pengene etc, det er mye styr slik. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Siden PayPal har konto i Norge, må dem nødvendigvis ha et organisasjonsnummer her i landet. Brøynøysund kan kanskje være en plass å starte ? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Nix, ingenting å finne i Brønnøysund. Det er i det hele tatt svært vanskelig å finne noen som helst kontaktinformasjon om det firmaet. Og disse skal man stole på når det gjelder håndtering av penger? Man kunne jo like gjerne gitt de til en vilt fremmed på gata. Du vet ikke hvem PayPal er, og heller ikke den vilt fremmede i gata..... Edit: De siste 5-6 timene har jeg ikke engang fått logget inn på sidene mine hos PayPal - får feilmeldinger med kode 3004, 3005 og 3006 hele tiden.. hva nå det skal bety... noen andre med samme problemer? Endret 11. oktober 2004 av jendor Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heller litt naiv enn overstadig paranoid, men jeg vil ikke kalle meg naiv heller, fordi jeg ikke har noen grunn til og tro de vil stjele fra meg. Man kan ikke gå rundt og frykte kanskje jeg blir ranet i dag, kanskje jeg får virus, kanskje jeg får sprekk i ruta. Jeg frykter heller ikke at jeg blir ranet, såpass mye statistikk og samfunnskunnskap har jeg da hatt. Jeg sier ikke at PayPal bevisst stjeler, men noe er forferdelig galt med rutinene der i alle fall. Når de ikke en gang har support til å behandle klager så er det klart folk blir skeptiske! Av samme grunn folk lager konspirasjons teori sider om f.eks. at Visa er 666, Paven er djevelen og RFID brikker er Djevelens tegn. Med mindre du tror på det også da:) Du skjønner sikkert selv at det var en tåpelig sammenligning... Jeg har solgt ting igjennom PayPal for over 2000$, ingen problem til nå.Også kjøpt en god del. Du nekter å tro det før du ser det selv du? Jeg vil også tro at en del av de tingene som skjer på PayPal faktisk er brukerfeil når de ikke får tatt imot pengene, at de har blitt lurt av en annen bruker eller lignende, og da er det jo ikke PayPal sin feil. Man kan f.eks. glemme og accepte pengene etc, det er mye styr slik. Joda, enig der. Mye av det er kanskje brukerfeil, men bedriften har uansett et ansvar for å levere et produkt brukerene er i stand til å håndtere. De bør også ha en viss support på produktet og være behjelpelige med å løse evt. problemer kunder måtte ha. Når noen leverer et produkt uten å tilby support og heller ikke tar tilbakemeldinger seriøst har de bæsja på leggen... Sorry, det finnes ingen unnskyldning for å drive business på denne måten. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 The PayPal website is temporarily unavailable due to maintenance. It will be available again at approximately 12:00 PM PDT. We apologize for any inconvenience. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ja, den ser jeg også nå.. men har ikke sett noen slik melding tidligere. Kanskje noen sure PayPal-brukere har satt igang et DDOS-angrep mot websidene deres? Endret 11. oktober 2004 av jendor Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men når jeg hadde betalt mitt og trykket send sa paypal at den ikke kunne godkjenne kredittkortet mitt, men at jeg skulle prøve igjen. Dette gjorde jeg, og fikk fortsatt samme melding. Når jeg sjekket nettbanken så jeg at det var trukket ut for BEGGE gangene. Omtrent akkurat det samme skjedde med meg. Fikk beskjed første gangen at transaksjonen ikke gikk gjennom, så jeg prøvde en gang til. Og da virket det plutselig. Men er så klart trukket for begge gangene. Og den kundebehandlingen folk snakker om her... helt horribelt. Greit at folk kan gjøre feil, og at feil kan oppstå, men en så liten vilje til å forstå andre folk og faktisk prøve å ordne opp i saker de direkte eller indirekte er skyld i... det er utilgivelig. Ble nettopp PayPal motstander... og har bare brukt de to ganger til nå. Tror ikke det blir flere ganger. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heller litt naiv enn overstadig paranoid, men jeg vil ikke kalle meg naiv heller, fordi jeg ikke har noen grunn til og tro de vil stjele fra meg. Man kan ikke gå rundt og frykte kanskje jeg blir ranet i dag, kanskje jeg får virus, kanskje jeg får sprekk i ruta. Jeg frykter heller ikke at jeg blir ranet, såpass mye statistikk og samfunnskunnskap har jeg da hatt. Jeg sier ikke at PayPal bevisst stjeler, men noe er forferdelig galt med rutinene der i alle fall. Når de ikke en gang har support til å behandle klager så er det klart folk blir skeptiske! Av samme grunn folk lager konspirasjons teori sider om f.eks. at Visa er 666, Paven er djevelen og RFID brikker er Djevelens tegn. Med mindre du tror på det også da:) Du skjønner sikkert selv at det var en tåpelig sammenligning... Jeg har solgt ting igjennom PayPal for over 2000$, ingen problem til nå.Også kjøpt en god del. Du nekter å tro det før du ser det selv du? Jeg vil også tro at en del av de tingene som skjer på PayPal faktisk er brukerfeil når de ikke får tatt imot pengene, at de har blitt lurt av en annen bruker eller lignende, og da er det jo ikke PayPal sin feil. Man kan f.eks. glemme og accepte pengene etc, det er mye styr slik. Joda, enig der. Mye av det er kanskje brukerfeil, men bedriften har uansett et ansvar for å levere et produkt brukerene er i stand til å håndtere. De bør også ha en viss support på produktet og være behjelpelige med å løse evt. problemer kunder måtte ha. Når noen leverer et produkt uten å tilby support og heller ikke tar tilbakemeldinger seriøst har de bæsja på leggen... Sorry, det finnes ingen unnskyldning for å drive business på denne måten. Hehe, nei må helst se det før jeg tror det, eller være overbevist om noe er galt, hvordan det skjer, vet jeg nesten ikke selv:) Syntes ikke sammenligningen min er så gal alikevel, det er nok mye av samme grunn folk lager sverte kampanjer mot PayPal, akkurat som mot Visa, Microsoft osv. De har en ganske omfattende Support database som hjelper det godt igang, skal ærlig inrømme dog at det var litt vrient første gang, og at det sikkert kan være litt ekkelt for folk som ikke har brukt internett så mye før, men jeg sendte bare en email og før 72 timer hadde gått, hadde jeg fått svar, tok som regel ikke mer enn 24timer per email jeg sendte, og jeg sendte vel en 2-3 emails, ringte også engang for litt veiledning, og det fikk jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå