A!1 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Test av diverse Radiatorer (tysk nettsted) Overklokking.no burde teste og sammenligne de forskjellige Black ICE og Airplex EVO radiatorene. Hadde vært interessant å se hvordan de gjør det opp mot hverandre. Jeg eier allerede en EVO240 radiator, men vil kjøpe en ekstra enkeltvifteradiator. Er det stor forskjell på ytelsen til h.h.v. Black ICE extreme og Airplex EVO120 ?? Ut fra testen til det tyske nettstedet, virker det som om det er Heattransformer man burde satse på: Black ICE extreme Wassertemeratur:39,5 ° C Luft: 26,5° C CPU: 44,9° C Als Differenz ergibt sich hieraus: 13° C Black ICE 2 Wassertemeratur: 33,9° C Luft: 25,7° C CPU: 40,0° C Als Differenz ergibt sich hieraus: 8,2° C Heattransformer Single Wassertemeratur: 39,1° C Luft: 25,7° C CPU: 45,3° C Als Differenz ergibt sich hieraus: 13,4° C Heattransformer Dual Wassertemeratur: 31,6° C Luft: 25,8° C CPU: 41,2° C Als Differenz ergibt sich hieraus: 5,8° C De uthevede resultatene er forskjell på luft&vann temperaturen. Endret 12. oktober 2004 av Mental Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Mye overklokking.no burde gjøre som de ikke gjør. Så er det noe de gjør som de ikke burde... Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Joda, det er nok sant, men jeg forsøker bare å tipse noen om hva jeg vil se Er det noen som har en EVO120 og en Black ICE extreme som vet hvilken av disse jeg burde kjøpe i tillegg til min EVO240 og min Eheim1046/MIST pumpe? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dem burde ta med ProCore også hvis dem tar en test, har du plass i dybden er det en meget god radiator. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, det burde de gjøre. Det er vanskelig og finne en test som viser forskjellene på en Black ICE extreme og Airplex EVO Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 I våres sa jo overklokking.no at de hadde en ganske så stor radiatortest rett rundt hjørnet. Men det har visst ikke skjedd så mye Lenke til kommentar
warlord Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg tror det er mange på forumet her som har nytte av en slik test . Jeg f.eks skal kjøpe i den nermeste fremtid en eller to radiatorer, men venter for å se om det kommer en slik test Endret 11. oktober 2004 av warlord Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vet ikke om jeg klarer å vente. Sannsynligvis så bestiller jeg en Black ICE extreme i løpet av uken. Har en EVO240 fra før så da får vi vel se hva BIEn er god for... Synd netconnection ikke har de på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå