Heatsink Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 uff kan ikke fordra Dell reklamene. "dell er så sikkert, vakert og enkelt og vi bygger pcer spesielt tilpasset dine behov" det eneste som er bra med ferdiglaga pcer er vel at de er mere stabile? hjemesattsammen er ikke noe for de som ikke veit eller har mulighet/interesse av og lære og fikse feilen selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vet du, det finnes faktisk folk som bare vil at ting skal funke. På samme måte som det finnes hyperduperbil-entusiaster, så finnes det også mennesker som bare vil komme fra A til B uten noe voldsom ståhei. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men han spurte om Dell her, er vel andre produsenter som er enda verre enn dell. Erm, ingen her som har hørt om REC pc'er vel? :S Enkelt og greit, de gruser det MESTE av ferdig pc'er... Og de som har vært borti REC pc'er veit veldig godt det selv.. |Dark| Fant en gammel REC 486 casebadge og klistra på Dellen min Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Heh dette er ikke et forum for "mennesker som bare vil komme fra A til B uten noe voldsom ståhei" bare så det er nevnt... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Heh dette er ikke et forum for "mennesker som bare vil komme fra A til B uten noe voldsom ståhei" bare så det er nevnt... Så riktig, så riktig... Ps. Har du spilt Heroes 3? Avataren + navnet ditt ligner skremmende, bare "z" må byttes ut med "s". Ja, jeg er ganske nerd... Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er Dell-eier.. Men det er en bærbar-pc, og da syns jeg det blir noe annet. Kunne aldri tenkt meg å ha en stasjonær DELL eller en ferdibygd altså. Syns min er ganske grei den, untatt at den er litt dyr. 25 000.. Men 3,06 GHz, 1024 MB ram, GeForce MX 5200 osv. Men jeg betalte bare 13 000 gjennom jobben til mamma. Men vet faktisk ikke hvorfor folk hater Dell, hatet det selv intill jeg fikk en bærbar. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 dell=delete som de sier på reklamen: Du får ikke en PC du får en DELL! hah... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 det eneste som er bra med ferdiglaga pcer er vel at de er mere stabile? Min hjemmeskrudde PC er mer stabil en de møkkahaugene av noen Dell-maskiner vi har på jobben. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 ................................................................................................................+lett kasse lett? hørte jeg lett? Den er jo så tung at man kunne tro at det var stein inne i den jo.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel om Dell var så dårlig som enkelte vil ha det til , så er det jo rart at dem er verdensledende , dette til tross for at ferdigpcmarkede består av mange aktører . De som kjøper ferdigpc er stort sett ute etter en grei stabil pc til en fornuftig pris og det får de , at vi som er her synest det er dårlig betyr null og niks da vi knapt utgjør en dråpe i havet . Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel om Dell var så dårlig som enkelte vil ha det til , så er det jo rart at dem er verdensledende , dette til tross for at ferdigpcmarkede består av mange aktører . De som kjøper ferdigpc er stort sett ute etter en grei stabil pc til en fornuftig pris og det får de , at vi som er her synest det er dårlig betyr null og niks da vi knapt utgjør en dråpe i havet . Hør hør Skal uansett bygge sjøl på et kommende prosjekt som har surret rundt i hodet mitt de siste to ukene (må bare bli ferdig med Bluebird først ) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Skal uansett bygge sjøl på et kommende prosjekt som har surret rundt i hodet mitt de siste to ukene (må bare bli ferdig med Bluebird først ) konverterer du? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ikke konverterer, synes fortsatt Dellen min er mer enn grei nok jeg, men jeg gidder da ikke å kjøpe en dell, bare for å rive ut alle komponentene og montere dem inn i en sjøllagd fra scratch kasse.(info kommer når jeg er ferdig med Bluebird, ytterst få som kjenner detaljene for øyeblikket, forhåpentligvis er det ingen som har gjort noe lignende før) Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 Hjembygd er som heimabrendt. Det er kanskje vanskeligare, kan gå galt. Men du skal vite, får du det til er det så mykje betre en alt annet. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 Hjembygd er som heimabrendt. Det er kanskje vanskeligare, kan gå galt. Men du skal vite, får du det til er det så mykje betre en alt annet. Hehe, men heldigvis er ikke hjemmebygging ulovlig Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 Hjembygd er som heimabrendt. Det er kanskje vanskeligare, kan gå galt. Men du skal vite, får du det til er det så mykje betre en alt annet. Hehe, men heldigvis er ikke hjemmebygging ulovlig :!: Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel, det ble snakket mye om "Mnn i gata" her på topicet, og må bare meddele at de som sier at DELL, Compaq, HP, PB, og SF kjøpere ikke vet hvordan å skille en RAM brikke fra en harddisk, må jeg si at de har så rett. Mange av mine venner begynner å banke på skjermen hele tiden, og tror at komponenene ("dataen") ligger inni der. De bryr seg liksom ikke om den digre kassa som du må trykke litt på for å få dataen til å starte.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel, det ble snakket mye om "Mnn i gata" her på topicet, og må bare meddele at de som sier at DELL, Compaq, HP, PB, og SF kjøpere ikke vet hvordan å skille en RAM brikke fra en harddisk, må jeg si at de har så rett. Mange av mine venner begynner å banke på skjermen hele tiden, og tror at komponenene ("dataen") ligger inni der. De bryr seg liksom ikke om den digre kassa som du må trykke litt på for å få dataen til å starte.... Jeg vet da forskjellen på en RAM brikke og en harddisk (og en del andre komponenter...) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har hatt DELL i 3 år og er fornøyd. Hvis man skal si sin mening om DELL så burde man hvertfall ha erfaring med det å ikke bare slenge ut noe som at de bruker dårlig komponenter osv. Ram'en de bruker er i bra kvalitet.. syns ikke at Samsung eller Corsair er et eller annet billig merke - syns dere? ( Det finnes folk som heller vil ha en ferdig bil enn å få med seg de 1000 delene hjem og bygge sammen der.. ) Det er ikke alle som er h4xx0rs og vil absolutt modde kabinettet sitt eller for å vise sin 3Dmark score til andre. Man har forskjellige behov. Eneste negative erfaring er supporten dems. Syns skjermene dems er toppers. For gjennomsnittsbrukere er DELL bra nok. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva hjelper det med corsair ram vist det bare er 256mb av det? offtopic: ja jeg liker heroes serien ville ha heroes 2 avataren men får ikke lov å ha animert avatar slik at de animerte grønne "øynene" vistes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå