johnnyquazy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Har et major problem med dataen for tida... har installert nye drivere til xp pro., men når vi skal sette igang et spill restarter maskinen seg sjøl. Det virker som om det er et prob med grafikk kortet, men aner ikke. Uansett... Når vi starter opp spillet kommer det opp pnkter i grafikken som ikke skulle vært der, og så med en gang restarter maskinen seg. Det er helt vilt. Noen forslag til hva som burde gjøres? En ting til: Da jeg lastet ned og installerte de tre mest betydningsfulle driver'ne: Chipset, RAID og Network Adapter ble plutselig Ethernetkontroller borte fra enhetslista borte. Kan noen av de nevnte ha noen innvirkning på den hendelsen og har det noen betydning om den kontrollen er borte? Det var noe galt med den kontrollen før vi lastet ned de nevnte driverne, men nå er det borte... Bare at kontrollen er borte også... Bare surr i dag med pc'en! Damn... Trenger fotsatt serriøst hjelp... Og hvordan i granskauen kan jeg skifte til agp for gforce 4mx? Endret 9. oktober 2004 av johnnyquazy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Og hvordan i granskauen kan jeg skifte til agp for gforce 4mx? Høh? Høres ut som om du trenger å formatere. Du kunne sikkert fixa det, men det er så mye enklere å starte med et fresh windows. Lenke til kommentar
johnnyquazy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Men jeg har allerede lagt inn ny windows xp. Er det noen vits i å formatere da a? Begynner jo på reine ark, men det tar jo all verden av tid og masse knot til for å få formatert... Hehe... Er det ikke en annen utvei som er lettere? Begynner egentlig å bli dritt lei denne pc'en... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hjelper vanligvis ikke å bare legge inn Windows på nytt, du må nok formatere for å få bort ALL dritten. Du tar bare en hurtigformatering når du legger inn Windows. Kan du legge inn Windows, kan du også formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå