Errae Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! har en kamerat som nettopp oppgraderte til sp2 og nå fungerer ikke internetten hans,- Er det noen som har erfaring med dette ? Lenke til kommentar
ulin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Akkurat installert SP2 på en bærbar i trådløst nettverk...det virker forsåvidt med nettilkopling, delte filer, skrivere etc, men jeg får beskjed om at den bærbare ikke kan koble til trådløst nettverk....kjører jeg systemoppretting funker alt fint igjen iallefall...for min egen del vurderer jeg systemoppretting på begge maskiner til SP2 funker som den skal.. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er den innebygde brannmuren på? Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har oppgradert til sp2, alt virker som det skal hos meg... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg innstalerte med sp2... og det gikk ikke med engang, så plutselig virket det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå