RayBay Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei.. Lurer på om noen vet hvor jeg kan finne et slags java script som kan uploade filer til f.eks. en hjemmeside... Its-learning.com bruker det når jeg skal laste opp filer til its-learning.com. La til noen bilder for å vise hva jeg mener.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det dere er nok Java, ikke JavaScript. JS er klient greier, og kan nok ikke brukes til å uploade (tror jeg). Edit: Du kan også bruke PHP tror jeg. Endret 9. oktober 2004 av Jonas Lenke til kommentar
???????? Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dette ser ut som Java, og ikke JavaScript som Jonas påpeker. Du kan "enkelt" løse dette med php, ta en kikk innom PHP foumet. Eventuelt så kan du søke på www.hotscripts.com Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hmmm... Bruker det til å uploade filer eller mapper opp til en server. La til et ekstra bilde jeg Men har ikke peiling på php eller java, så jeg lurte på om det er noen som hadde giddet å finne fram linken til det scriptet, viss det er på hotscripts.com eller andre steder? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Fant selv på Hotscripts.com Takker for alle svar :) Men klarer ikke å få de til å funke.... noen som kan konfigrurere ferdig til meg? Her er link til det scriptet jeg likte best Endret 10. oktober 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Kidder Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det du har funnet er ikke javascript, men java (applets) dvs. programmer som kjører. Har kan du finne en ASP variant http://www.planet-source-code.com/vb/scrip...d=8525&lngWId=4 Bruker du PHP kan jeg ikke hjelpe deg... men det finnes sikkert noe tilsvarende der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå