Curtis Jackson Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei jeg har fått en noe drit som heter Mysearchnow en toolbar som kommer opp i internett explorer og jeg lurer på hvordan jeg kan få fjerne det dritet har søkt gjennom med spybot og spysweeper men de greier ikke å fjerne det og finner det heller ikke i registeret jeg håper jeg klarte å kontrolere meg selv men er så sykt forbanna og håper at de idiotene som har laget det brenner i helvete Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Prøv med ToolbarCop http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 tnx prøver det nå Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) IKKE F*** OM DEN FINNER DET FY SØREN JEG ER FLY FORBANNA MÅ SIKKERT F FORMATERE HELE JÆVLA PCN Endret 10. oktober 2004 av Curtis Jackson Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Mener du skal kunne avinstallere det på vanlig måte. Det som er viktig er at du har lukket alle internettvinduer. Hvis ikke det fungerer, så installer Opera... Mye bedre.. Endret 10. oktober 2004 av Lars73 Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hmmm jeg finner den ikke noen steder har sikkert et annet navn elr noe men jeg vil ha explorer pluss at det spammer hele pcn Noen andre forslag??? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du får den baren gjerne når du har installert en eller annen versjon av MSN. Du har da glemt å huke av en eller annen "agreement" under installasjonen. Avinstaller MSN versjonen du har installert (med internettvinduer stengt). Installer MSN igjen, og husk og huke av at du ikke vil ha alle de rekamesakene de prøver å prakke på deg.. Hvis ikke det funker, så kan du jo signe deg opp her: http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_20833849.html Skulle være hjelp å få her etter et søk på google... Mvh Lars Lenke til kommentar
euphjan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 mysearchnow Gå inn der.. Velg help nederst. Der skal det stå hvordan du fjerner den. Kommer ofte med msn plus!.. jej Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) takk til dere fikk endelig fjernet det satans dritet elsker dere :!: Endret 10. oktober 2004 av Curtis Jackson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå