Gå til innhold

Skjermkort til 24/7 bruk av Prosjektor

nibly

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi skal begynne å sende informasjon på en fremviser som skal stå på display i et vindu der jeg jobber. Denne vil da stå på hele døgnet (24/7). Det jeg da lurer på er noen tips til skjermkort som kan takle dette på en bra måte. Den skal ikke sende 3D animasjoner , men vil vise bilder m/tekst og mulig noen enkle animasjoner (tenk enkle web ad's).

Det andre som også kommer inn i bildet er om det vil være nødvending å bruke DVI ut? eller holder det med vanlig RGB? kabelen som skal sende dette signalet vil være på opptil 25 meter m/signalforsterker. Håper noen med erfaring kan komme med noen gode tips ang. dette.

For de som har lyst til å se prsojektoren kan du besøke denne siden: http://www.projectiondesign.com/projectors/f1_xga_w.htm

Takk på forhånd for alle svar

Endret av nibly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg *BUMPER* denne tråden men jeg trenger litt hjelp helst så fort som mulig. Da vi installerer prosjektoren i morgen. Selvfølgelig fikk jeg ikke vite om dette før på fredagen som var. Så jeg har ikke fått sett så nøye på skjermkort. Men hvis ingen har noen tips så kjøper jeg bare et Radeon kort. Men kunne godt tenkt meg et kort som jeg vet klarer å kjøre 24/7 uten for mye vifte lyd.

Endret av nibly
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe et "Matrox Millennium G550" kort. Det burde klare å sende ut bra 2D signaler og den er uten vifte. Men jeg lurer også på om det er nødveding med DVI ut? eller holder det med RGB? er det egentlig så synlig forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...