TST Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 På tirsdag kunne vi melde om at Project IGI 2 var utsatt på grunn av en nettkode som ikke var ferdigstilt enda. Nå kommer også Infogrames med informasjon om at deres Unreal Tournament 2003 er utsatt fra juli til 2. august. De forklarer utsettelsen med at de ønsker at spillet skal holde en så høy kvalitet som mulig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 sånn som eg har fått det med meg så var det Infogrames UK som sa det, bare Inforgrames USA kan bekfrefte dette 100% så det er enda rykter Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Fikk akkurat oversendt en releaseliste med datoer fra Infogrames, hvor det står 2. august på UT 2003. Så er rykte er det neppe. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Leste en plass, voodooextreme tror jeg, at UT2K3 ikke er utsatt, men ventes ferdig i Juni. Men europa releasen blir utsatt pga språkdubbing blæææh.. Synes de hvertfall kan lansere det på engelsk med en gang. Hater når dem deler opp verden i slike regioner :sad: Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 14:32, Mulch skrev:Leste en plass, voodooextreme tror jeg, at UT2K3 ikke er utsatt, men ventes ferdig i Juni. Men europa releasen blir utsatt pga språkdubbing blæææh.. Javel? Hvorfor i all dager skulle et spill språkdubbes for en hel verdensdel? Det er i hvert fall oppspinn. Greit nok at tyskerne gjør det, men det har da ingenting med resten av Europa å gjøre. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Kan tenke meg at det er fransk, tysk, spansk og italiensk dem skal dubbe til, ble ikke nevnt, men det er jo ikke grunn nok til å utsette hele utgivelsen. Fant en news-sak: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=3785 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Da får jeg bare vente på Unreal Championship på Xbox da... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 utsatt til august hmmm, da må jeg jo legge om ferien :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå