The Avatar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 QUOTE /* FIX IE6 Scrollbars bug - Leave this in! */ /* FIX IE6 Scrollbars bug - Leave this in! */ html { overflow-x: auto; } /* Body entry, change forum page background colour, default font, font size, etc. Leave text-align:center to center board content #ipwrapper will set text-align back to left for the forum. Any other tables / divs you use must use text-align:left to re-align the content properly. This is a work around to a known Internet Explorer bug */ BODY { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 11px; color: #000; margin:0px;padding:0px;background-color:#FFF; text-align:center } TABLE, TR, TD { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 11px; color: #000; } /* MAIN WRAPPER: Adjust forum width here. Leave margins alone to auto-center content */ #ipbwrapper { text-align:left; width:95%; margin-left:auto;margin-right:auto } a:link, a:visited, a:active { text-decoration: underline; color: #000 } a:hover { color: #465584; text-decoration:underline } fieldset.search { padding:6px; line-height:150% } label { cursor:pointer; } form { display:inline; } img { vertical-align:middle; border:0px } img.attach { border:2px outset #EEF2F7;padding:2px } .googleroot { padding:6px; line-height:130% } .googlechild { padding:6px; margin-left:30px; line-height:130% } .googlebottom, .googlebottom a:link, .googlebottom a:visited, .googlebottom a:active { font-size:11px; color: #3A4F6C; } .googlish, .googlish a:link, .googlish a:visited, .googlish a:active { font-size:14px; font-weight:bold; color:#00D; } .googlepagelink Denne feilmeldinga fekk eg no i stad, har aldri sett den før. Bruker Opera 7.54. Noken som kan forklare kva den betyr? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 For meg ser da dette ut som litt vakker css kode. Hvorfor du har fått opp denne skal gudene vite. Men feil lasting av siden er en kjent feil til at kildekode dukker opp. Mao. ikke no å bry seg om, bare trykk "reload" Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Et lite hosteanfall på serveren som har prestert å sende ut bare deler av kildekoden tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg