Skink_123 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lurer på når jeg må begynne å bekymre meg ligger på 60 i maks load Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Går fint det. 70+ begynner å bli i meste laget, spesiellt over tid. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hmm, jeg lå på ca 55 i load, så skjedde det noe, pcen slo seg av og når jeg skulle starte den opp så bare peip og pip det fra pcen og ingenting skjedde, så tenkte jeg at jeg skull kjenne om det var varmt, gikk fint å ta på, så skrur jeg av vifta, med det resultat at vifta ramler ned i henda på meg MED prosessoren fast på, den sitter fast, men kjølepastaen som var på sidene av cpuen er fortsatt myk, det merkelige er jo at egentlig så skulle jo prosessoren være låst til hovedkortet, sidenm låsen fortsatt var på? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Høres ut som om du har forhasta deg litt i montering av selve cpu'en. Du har satt den riktig vei (slik at pinnene "glir" ned i hulla) og låst den riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå