Gå til innhold

Det siste oppdraget. Hjelp meg. Please.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har et veldig stort problem i å klare det siste oppdraget. Det er helt umulig. Det er alltid en drittsekk som dreper meg. Hjelp. Alltid han gubben med "raketten" eller uansett blir eg alltid drept. Prøver så godt eg kan, men det er umulig.

 

Har dere noen triks/tips sånn at eg kan klare den. Eg vil ikke bruke koder, men bare få noen tips i hvordan dere klarte det. Eg vet det er bare å skyte som bare det, men eg blir alltid truffen. Prøver å dukke og gjømme meg best mulig og drepe de en for en, men så kommer alltid han fyren med raketten som skyter og dreper meg.

 

Eg hadde tenkt å ta han med raketten først, men det er jo umulig å finne han, siden det er hundre andre rundt meg som skyter vilt.

 

Så vær så snill, hjelp meg. Tar imot alle annbefalinger. Dere alle får et stort "takk" tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ok jeg kommer litt seint inn men jeg gjorde flgende:

 

1. I det rommet med godsakene skal du ha med følgende. (er ikke våpenekspert)

- Det maskingeværet som har 100-eller 200 skudd i magasinet(pluk så maneg som du kan av de magasinene)

- sniperen må du ha får å kvitte deg med de monstrene som hopper og spretter

- vanlig maskingevær eller pistol, det er valgfritt.

- bazooka

 

2. Med en gang du kommer ut så gjem deg i et av de to hjørnene etter at døren lukker seg. De svære monstrene med bazooka vil vil komme i sin tur og orden. Bare hopp frem og skyt en etter en. Når de er ferdige ta frem sniperen og skyt de monsteren som hopper frem og tilbake på brua.

 

3. Deretter er det bare fritt frem å gå etter Doyle og la ham snakke for seg! :D

Lenke til kommentar

Flott! Jeg hadde også samme problemet, virket helt umulig. Nå må jeg prøve på nytt :)

 

2. Med en gang du kommer ut så gjem deg i et av de to hjørnene etter at døren lukker seg. De svære monstrene med bazooka vil vil komme i sin tur og orden. Bare hopp frem og skyt en etter en.

Brukte du rakettkasteren?

Endret av Enviro
Lenke til kommentar

Rakettkasteren er det mest unyttige våpenet på de... spesiellt de store.

 

Dette gjør du (funket for meg):

 

1. Når du entrer døren, gjem deg bak i hjørnet til høyre ved døren.

 

2. En av de store vil stille seg rett forran deg og vente på ditt trekk. Ta fram SAW (rett?) og plaff løs i trynet på han. Han vil ikke gjøre noe for han roper bare på de andre (om du er rask nok da). Gjem deg igjenn når han er død.

 

3. Vent helt til du hører at omtrent alle de store har kommet frem til der den første stod. Her trengst det granater. Kast minst 4 granater inn i siden på døren slik at de spretter tilbake på de som står ved døren. Dersom det gjøres rett så vil du ta alle sammen. Er det fremdeles en igjen, ta han med SAW.

 

4. Ta restene som er igjen med sniper.

 

5. Gå mot døren tvers over, den vil etterhvert åpne seg og to nye "big guys" vil komme ut. Løp tilbake til der du kom ifra og ta de med sniper.

 

6. Resten finner du vel ut selv ;)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Brukte du rakettkasteren?

 

Ja jeg brukte rakettkasteren men ikke på de svære montrene, den får du bruk for senere. Hvis du bruker rakket på de svære monstrene så vil rakketen bare dabbe av pga at de kommer alt for nært deg så brukt det våpnet som har 100 skudd i magasinet(lenge siden jeg spilte Far Cry 4-6 måndered vil jeg så husker ikke navnet på våpnet! :p )

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen folkens. Jeg klarte dette i går.

 

Funka fint med granater i døra. Det tok knekken på de. Det store maskingeværet og sniper-rifla fiksa resten. Forresten så må den muteringa ha gjort noe med intelligensen til de svære karene også :D

 

Håper også trådstarter fikk dette til :)

Lenke til kommentar

Det jeg syns fungerer best mot de svære folka er å først tømme ett magasin med hagle, for så å skifte kjapt til et maskigevær. Husk også på at du holder deg skikkelig nærme, så du treffer på alle skuddene. Granater/rocketlauncher/andre eksposiver hjelper best mot klynger med svakere fiender.. Full pepring fra ca 1-2 meters hold er best på de store jævlene.

Forresten, du må ikke skyte på den grønne greia, den er bare en metallplate og det skal mye mere til før de dør, hodet + hals og skuldre er best ^^

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen folkens. Jeg klarte dette i går.

 

Funka fint med granater i døra. Det tok knekken på de. Det store maskingeværet og sniper-rifla fiksa resten. Forresten så må den muteringa ha gjort noe med intelligensen til de svære karene også :D

 

Håper også trådstarter fikk dette til :)

Jo, hehe. takk for hjelpen alle sammen. Jeg fikk det til. Endelig. hehe :D

Etter en stund så greide eg også å ta knekken på disse svære beista.

 

Nå har jeg kommet igjennom. Dette var garantert ett vellykket og kjekt spill, etter min mening. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...